نقش نمایشگاه کتاب مسکو در توسعه مطالعات ایرانشناسی آنالیز می گردد

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران ، برگزاری رویدادهای متنوع در محل برگزاری سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو با موضوعات و محورهای مختلف یکی از فعالیت های خانه کتاب و ادبیات ایران است؛ بعلاوه این مؤسسه برای آشنایی هرچه بیشتر و بهتر مردم ایران با نمایشگاه کتاب مسکو به فراوری محتواهای گوناگون رسانه ای اقدام نموده است.

نقش نمایشگاه کتاب مسکو در توسعه مطالعات ایرانشناسی آنالیز می گردد

یکی از این محتواها، برنامه زنده سه قسمتی با عنوان با کاروان فرهنگ: ویژه برنامه نمایشگاه کتاب مسکو است. نخستین قسمت این برنامه با موضوع نقش نمایشگاه کتاب مسکو در توسعه و غنای دیپلماسی فرهنگی مابین ایران و روسیه آدینه (دهم شهریور 1402) با حضور نویسنده روس برگزار گردید.

در دومین قسمت این برنامه نیز اندری لوکاشف؛ پژوهشگر بخش شرق شناسی آموزشگاه علوم روسیه، جعفر خاشع، مدیرعامل بنیاد مطالعات قفقاز، محمد خلج؛ معاون اداری و مالی خانه کتاب و ادبیات ایران و مدیر غرفه جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه مسکو و موسی عبداللهی؛ مدرس زبان روسی و معاون پژوهشی دانشکده ادبیات فارسی و زبان های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی به آنالیز نقش نمایشگاه کتاب مسکو در توسعه مطالعات ایرانشناسی می پردازند.

این برنامه از ساعت 18 امروز شنبه (یازدهم شهریور 1402) به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv پخش می گردد.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سی و ششمین نمایشگاه بین المللی کتاب مسکو از چهارشنبه (هشتم شهریورماه 1402) با 300 غرفه فعال، شروع به کار کرد و تا دوازدهم شهریورماه به فعالیت خود ادامه می دهد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 شهریور 1402 بروزرسانی: 11 شهریور 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2280

به "نقش نمایشگاه کتاب مسکو در توسعه مطالعات ایرانشناسی آنالیز می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقش نمایشگاه کتاب مسکو در توسعه مطالعات ایرانشناسی آنالیز می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید