ملی پوش ووشو: در مسابقات قهرمانی آسیا کم نمی گذارم

به گزارش تور استانبول، تالوکار خوزستانی تیم ملی ووشوی ایران در آستانه پیکارهای قهرمانی آسیا، گفت: چنانچه خودمان باشیم و اجرای خوبی انجام دهیم، قطعاً به لحاظ کسب مدال عملکرد به مراتب بهتری نسبت به دوره گذشته خواهیم داشت.

ملی پوش ووشو: در مسابقات قهرمانی آسیا کم نمی گذارم

فرشاد عربی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران) منطقه خوزستان، اظهار کرد: اردوی آماده سازی مان برای مسابقات قهرمانی آسیا را از اوایل خردادماه آغاز کردیم و طی این مدت نیز زیر نظر مربی چینی که برای اولین بار به ایران آمده است، کار کردیم. او در این سه ماهی که ما را تمرین میدهد، بسیار به لحاظ فنی و آمادگی جسمانی به بازیکنان یاری کرده است تا آمادگی قابل قبولی را برای مسابقات قهرمانی آسیا به دست بیاورند.

وی با اشاره به وضعیت آمادگی خودش نیز گفت: شرایط بسیار عالی است و امیدوارم که بتوانم نتیجه خوبی را در مسابقات کسب کنم.

این ملیپوش ووشو در خصوص مربی چینی تیمملی نیز مطرح نمود: تخصص این مربی در فرم هایی است که من انجام میدهم که این باعث شده است، پیشرفت به نسبت بهتری را در مقایسه با سال های گذشته داشته باشم.

وی اضافه کرد: تخصص مربیانی که پیش از این مربی چینی در تیمملی حضور داشتند، در حوزهها و فرمهای دیگری بود ولی اینبار حضور این مربی چینی به شخص من واقعا یاری کرده است و همان گونه که گفتم شرایط بسیار خوبی دارم.

عربی شرایط اردوی تیمملی را در آستانه اعزام به تایوان مطلوب توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر آسیبدیدگی خاصی در اردو نداریم و شرایط بدنیمان نیز ایده آل است، اعتقاد دارم کل تیم می تواند نتیجه خوبی در مسابقات بگیرد؛ با وجود این، نباید فراموش کرد که مسابقات قهرمانی آسیا پیکارهای بسیار سختی است، چرا که تمام قدرت های دنیا در همین آسیا هستند.

وی اعلام نمود: با توجه به این موضوع که سهمیه نفرات تیمها در رقابت های قهرمانی آسیا نسبت به مسابقات دنیای بیشتر است، این احتمال را میدهیم که کشورهای قوی در هر فرم دو نفر را به مسابقات اعزام کنند که این نیز کار ما را دشوارتر خواهد کرد.

تالوکار خوزستانی تیمملی ایران اضافه کرد: اما اینها دلیل و بهانه نمیشود و ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا بهترین اجرا را داشته باشیم و بهترین نتیجه را نیز کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به این که تیمملی در دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا یک نقره و یک برنز را در بخش تالو کسب کرده بود، آیا امید میرود که این عملکرد در این دوره بهبود یابد؟ بیان نمود: به یاری خدا هدفمان همین است و به نظرم اگر مسئله ای پیش نیاید، خودمان باشیم و اجرای خوبی نیز داشته باشیم، قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

عربی درباره حریفان اصلیاش در مسابقات نیز اظهار کرد: چین، ویتنام، چین تایپه و ماکائو، حریفان اصلی من در مسابقات هستند و ما نیز با شناخت کامل و کافی به مصاف آنها می رویم و خود من نیز سال ها است که با آنها مسابقه میدهم و تمام بازیکنان آنها را میشناسم.

وی در سرانجام در پاسخ به این پرسش که آیا قولی جهت کسب مدال در این پیکارها خواهد داد؟ مطرح نمود: قول دادن در رشته ما چندان مناسب نیست و به نظرم کار اشتباهی است ولی باتوجه به شرایطی که دارم و توانی که در خود می بینم، قول میدهم بهترین عملکرد را از خودم به نمایش بگذارم و چیزی کم نگذارم.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی ووشو بزرگسالان آسیا از دهم تا پانزدهم شهریورماه در دو بخش مردان و زنان به میزبانی تایوان برگزار میشود که فرشاد عربی و رضا خلف زاده نیز دو تالوکار خوزستانی هستند که در این پیکارها با حریفان آسیایی خود رقابت می کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 540

به "ملی پوش ووشو: در مسابقات قهرمانی آسیا کم نمی گذارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش ووشو: در مسابقات قهرمانی آسیا کم نمی گذارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید