فخری: نتایج خوبی گرفتیم اما حریفان مان در آسیا هزینه زیادی می نمایند، به تک تک شاگردانم افتخار می کنم

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: درست است که نتایج خوبی در مسابقات قهرمانی آسیا کسب می کنیم، اما باید به یاد داشته باشیم که سایر تیم ها پول زیادی هزینه می نمایند.

فخری: نتایج خوبی گرفتیم اما حریفان مان در آسیا هزینه زیادی می نمایند، به تک تک شاگردانم افتخار می کنم

برای سفر با قیمت تورهای پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

پیمان فخری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد عملکرد شمشیربازان سابر کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب دو مدال نقره و یک برنز در این رقابت ها گفت: در بخش تیمی کره جنوبی در رده سوم و ایران در رده ششم رنکینگ دنیای قرار دارند. در این مسابقات ابتدا چین تایپه را شکست دادیم، سپس هنگ کنگ را از پیش رو برداشتیم و در فینال برابر کره جنوبی قرار گرفتیم. رقابت نزدیک و دشواری را در فینال بخش تیمی برابر کره جنوبی داشتیم و تنها با سه اختلاف مقابل قهرمان المپیک شکست خوردیم و در یک قدمی کسب قهرمانی بودیم.

وی در ادامه اضافه نمود: شاگردانم رقابت جانانه ای انجام دادند و نفس کره ای ها را در فینال گرفتند. ملی پوشان غوغا کردند و به تک تک شان افتخار می کنم و مقام نایب قهرمانی آسیا افتخار بزرگی است که نصیب تیم ملی ایران شد. در حال حاضر ایران و کره فراتر از آسیا هستند و مشاهده کردید که هر دو تیم حریفان را به راحتی از پیش رو برداشتند و در فینال برابر هم قرار گرفتند.

سرمربی تیم سابر توضیح داد: مسابقات قهرمانی آسیا از اهمیت بالایی برخوردار است و در فدراسیون دنیای با ضریب 1.5 در رنکینگ دنیای واقع شده است و برابر با مسابقات جایزه بزرگ دنیا است. به همین دلیل همه تیم ها با بهترین نفرات حاضر می شوند. یکی از سختی های این مسابقات این است که از هر کشور 4 شمشیرباز حضور دارند. خوشبختانه در بخش انفرادی هم بچه ها فوق العاده ظاهر شدند و هر 4 شمشیرباز ایران در جمع 10 نفر اول قرار داشتند و این قدرت شمشیربازی ایران را نشان می دهد.

وی در خاتمه در مورد حمایت از شمشیربازی گفت: از فدراسیون نمی توانیم توقع بیشتری را داشته باشیم، چون همه امکانات را فراهم نموده است. درست است که نتایج خوبی کسب می کنیم، اما باید به یاد داشته باشیم که در آسیا سایر تیم ها خرج زیادی می نمایند و ضروری است تا نگاه ویژه تری در ایران به این رشته داشته باشیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 659

به "فخری: نتایج خوبی گرفتیم اما حریفان مان در آسیا هزینه زیادی می نمایند، به تک تک شاگردانم افتخار می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: نتایج خوبی گرفتیم اما حریفان مان در آسیا هزینه زیادی می نمایند، به تک تک شاگردانم افتخار می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید