عسگری به فینال کاراته آسیا راه یافت ، سعادتی، بهمن یار و گنج زاده برنزی شدند

به گزارش تور استانبول، در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا بهمنیار و سعادتی پیروز به کسب مدال برنز این رقابت ها شدند.

عسگری به فینال کاراته آسیا راه یافت ، سعادتی، بهمن یار و گنج زاده برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، دومین روز از نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا 2022 از صبح امروز شنبه در مالاکا مالزی شروع شد و سارا بهمنیار نماینده وزن 50- بانوان کاراته کشورمان با سه پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال 2023 را بدست آورد.

بهمنیار در اولین مسابقه خود با نتیجه 6 بر صفر حریف سریلانکایی خود را پشت سر گذاشت و در دومین مسابقه اش با نتیجه 6 بر 2 نماینده کشور ژاپن را شکست داد.

نماینده وزن 50- بانوان در سومین مسابقه خود با نتیجه 6 بر 2 مغلوب حریف قزاقستاتی خود شد و راهی ملاقات رده بندی شد، در مسابقه رده بندی سارا بهمنیار پیروز شد حریف عربستانی خود را با نتیجه 8 بر صفر شکست دهد و مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2023 را بدست آورد.

وزن 55- کیلوگرم:

در ادامه این رقابت ها فاطمه سعادتی نماینده وزن 55- بانوان کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال 2023 را بدست آورد.

فاطمه سعادتی در اولین مسابقه خود با نتیجه 8 بر یک تاچ دوردیوا از ترکمنستان را شکست داد و در دومین مسابقه نیز با نتیجه 9 بر 3 چوی وان از هنگ کنن را پشت سر گذاشت. سعادتی در سومین رقابت خودش با سونیچ رخیموا از ازبکستان در حالی که یک بر یک مساوی بودن با رای داوران و هانتی برنده این ملاقات شد.

نماینده وزن 55- بانوان کشورمان در مسابقه نیمه نهایی خود 4 بر یک به کو تسوی از چین تایپه نتیجه را واگذار کرد و فینال را از دست داد تا راهی ملاقات رده بندی گردد. سعادتی در مسابقه رده بندی با نتیجه 4 بر 3 کوک ایستری از اندونزی را شکست داد و صاحب مدال برنز این مسابقات شد.

وزن 75-کیلوگرم:

بهمن عسگری نماینده وزن 75- کاراته کشورمان با سه پیروزی #فینالیست مسابقات قهرمانی آسیا شد و از ساعت 12:45 برای کسب نشان طلا مقابل نورکانات آزیکانو از قزاقستان قرار خواهد گرفت.

بهمن عسگری در اولین مسابقه خود با نتیجه 2 بر یک ناظیم نورلانف از قرقیزستان را شکست داد و در دومین مسابقه خود با نتیجه 3 بر صفر مقابل کوونچبک مخمدیف از ازبکستان به پیروزی رسید.

نماینده وزن 75- آقایان کشورمان در ملاقات نیمه نهایی با نتیجه 3 بر 2 سلطان الزهرانی از عربستات را شکست داد و با اقتدار فینالیست این مسابقات شد و برای کسب نشان طلا مقابل حریف قزاقستانی خود قرار خواهد گرفت.

وزن 84+ کیلوگرم:

سجاد گنج زاده نماینده وزن 84+ کاراته کشورمان با چهار پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا کاراته در سال 2023 را بدست آورد.

سجاد گنج زاده در اولین مسابقه خود با نتیجه 9 بر صفر مقابل کیت لاو از ماکائو به پیروزی رسید و دومین مسابقه خودش نیز با نتیجه 10 بر یک مقتدرانه به پیروزی رسید.

نماینده وزن 84+ کاراته کشورمان در سومین مسابقه خود مقابل طارق حمدی از عربستان نهاده شد و در حالی که 6 بر 6 مساوی بودند با قانون سنشو (اولین امتیاز) نتیجه را واگذار کرد و راهی جدول شانس مجدد شد.

گنج زاده در جدول شانس مجدد با نتیجه 9 بر یک رشیمیکا همس از سریلانکا را شکست داد و ملاقات رده بندی پیروز شد سلیمان المولا از امارات را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد و صاحب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا 2023 شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2264

به "عسگری به فینال کاراته آسیا راه یافت ، سعادتی، بهمن یار و گنج زاده برنزی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عسگری به فینال کاراته آسیا راه یافت ، سعادتی، بهمن یار و گنج زاده برنزی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید