مقاله: دریافت پذیرش از دانشگاه ها بدون احتیاج به آیلتس در کانادا

به گزارش تور استانبول، دانشگاه رجینا در سطح ملی و بین المللی به واسطه رجحان علمی و پژوهشی شناخته شده است. دانشگاه رجینا با برخورداری از 10 دانشکده مختلف برنامه های آموزشی خود را در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می نماید. در صورتی که قصد داشته باشید در یک دانشگاه کانادایی بدون احتیاج به آیلتس تحصیل کنید و در عین حال کیفیت بالای آموزشی را تجربه کنید دانشگاه رجینا یک گزینه بسیار خوب خواهد بود.

مقاله: دریافت پذیرش از دانشگاه ها بدون احتیاج به آیلتس در کانادا

همچنین در مقاله آیا بدون آیلتس (IELTS) هم میتوان در کانادا تحصیل کرد؟ نیز برایتان از راه های مختلف تحصیل بدون مدرک آیلتس گفته ایم.

دانشگاه کنکوردیا با 48 هزار دانشجو و برخورداری از چهار دانشکده مختلف یکی از دانشگاه های برتر کشور کانادا به حساب می آید. در این دانشگاه از اساتید برجسته ای استفاده می گردد و نحوه آموزش همراه با تجربه عملی است. ضمن این که فرصت های تحقیقاتی نیز در اختیار دانشجویان قرار می گیرد. علاوه بر این به منظور سهولت در جذب دانشجویان بین المللی ارائه آیلتس برای تحصیل در این دانشگاه ضروری نیست.

دانشگاه ساسکاچوان به دلیل برنامه های تحقیقاتی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. ورود به این دانشگاه رقابتی بوده و بدیهی است که نحوه سنجش زبان انگلیسی در این دانشگاه بسیار دقیق خواهد بود. با توجه به این که دانشگاه ساسکاچوان راغب به جذب دانشجویان بین المللی است در صورتی که شخص متقاضی تحصیل در این دانشگاه واجد شرایط کلی باشد دریافت پذیرش دانشگاه برای او با سهولت بیشتری انجام خواهد شد. در صورتی که در هیچ یک از آزمون های آیلتس و تافل شرکت نکرده باشید می توانید گواهی نامه های معتبر دیگری را ارائه کنید. راه دیگری که دارید شرکت در دوره های زبان انگلیسی خود دانشگاه است که به صورت فشرده برگزار می گردد.

منبع مقاله: دریافت پذیرش از دانشگاه ها بدون احتیاج به آیلتس در کانادا

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1668

به "مقاله: دریافت پذیرش از دانشگاه ها بدون احتیاج به آیلتس در کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریافت پذیرش از دانشگاه ها بدون احتیاج به آیلتس در کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید