دانشگاه مموریال کانادا

به گزارش تور استانبول، دانشگاه مموریال در ایالت نیوفانلند واقع است و در واقع تنها دانشگاه این ایالت می باشد . دانشگاه مموریال دانشگاهی دولتی است که دارای چند پردیس در نقاط مختلف منطقه می باشد و با ارائه رشته های مختلف در منطقه نیوفاندلند بر مبنای تدریس و انجام پروژه های تحقیقاتی و با تعهد بالا به این امر فعالیت می کند .

دانشگاه مموریال کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

لابرادور تعهد ویژه ای به مردم این منطقه دارد چرا که این دانشگاه با الهام از فداکاری های مردم این منطقه در جنگ جهانی اول و دوم و به یاد بود افرادی که جان خود را برای یاری به ساختن آینده بهتر این منطقه ، کشور کانادا و جهان از دست دادند تاسیس گشت .

تمام کوشش دانشگاه مموریال داشتن تاثیرات ملی و بین المللی است ، در حالیکه ماموریت اجتماعی برای دسترسی به تحصیلات دانشگاهی برای مردم استان فراهم شده و به توسعه اجتماعی ، فرهنگی ، علمی و مالی منطقه و حتی فراتر از آن نیز یاری می کند .

رتبه بندی دانشگاه مموریال

این دانشگاه در رتبه 700 تا 750 برترین دانشگاه های جهان در سال 2016-2017 از سوی موسسه QS معرفی گشته است .

در رشته باستان شناسی نیز در رتبه 150 تا 200 دانشگاه های جهان قراردارد و در رشته مهندسی نفت و گاز در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری همه ساله به عنوان یکی از مقاصد دانشجویی مورد استقبال قرار می گیرد .

پردیس های دانشگاه مموریال

دانشگاه مموریال دارای چهار پردیس می باشد که در امرآموزش ، تحقیقات ، نوآوری و مشارکت فعالیت می کند . این چهار پردیس عبارتند از :

St. Johns Campus, St. Johns, N.L.

این پردیس در پایتخت ایالت نیوفانلند و لابرادور واقع شده که طیف گسترده ای از برنامه های دانشگاهی را در محیطی مدرن و با کیفیت شهری بالا ارائه می دهد . سن جان بزرگترین پردیس و در واقع پردیس اصلی دانشگاه مموریال بوده که دارای 12 دانشکده می باشد .

Grenfell Campus, Corner Brook, N.L.

پردیس گرنفل در منطقه Corner Brook در ساحل زیبای این جزیره واقع شده که بیشتر رشته های زیست شناسی و هنرهای زیبا را ارائه می کند .

Marine Institute, St. Johns, N.L.

موسسه دریایی سنت جان یکی از مراکز پیشرو در کانادا در امر آموزش دریایی ، ماهیگیری با امکاناتی بسیار بالا در این منطقه و در سطح جهانی می باشد .

Harlow Campus, Harlow, U.K.

این پردیس کوچک در انگلستان فرصتی را برای استادان و دانشجویان علاقمند به انجام تحصیل و تحقیقات در سطح بین المللی در اروپا ایجاد نموده است .

دانشکده های دانشگاه مموریال

دانشگاه مموریال با داشتن تاریخچه قوی دررشته های آموزش ، مهندسی ، تجارت ، اکولوژی و پزشکی یکی از دانشگاه های برتر و پرطرفدار کانادا می باشد .

دانشکده های این دانشگاه عباتند از :

دانشکده هنر ، دانشکده تجارت ، دانشکده آموزش ، دانشکده مهندسی ، دانشکده پزشکی ، دانشکده علوم ، مدرسه عالی موزیک ، مدرسه عالی پرستاری ، مدرسه عالی داروسازی ، مدرسه عالی مددکاری اجتماعی و مدرسه عالی علوم حرکتی

بورسیه های دانشگاه مموریال

International Entrance Scholarships

دانشجویان بین المللی به محض ورود به دانشگاه مموریال به شرط واجد شرایط بودن می توانند از این یاری هزینه تحصیلی استفاده نمایند . در واقع این بورس به دانشجویان ممتاز تعلق می گیرد و دانشگاه بطور اتوماتیک پرونده همه دانشجویان از این نظر مورد آنالیز قرار می دهد . ارزش این بورس تحصیلی بین 3000 تا 4400 دلار کانادا است .

Awards for Current International Undergraduate Students

هرساله در ترم پاییز بورسی برابر 2500$ به دانشجویان ممتازی که مشغول به تحصیل در دانشگاه مموریال هستند تعلق می گیرد . دانشجویان حداقل باید 2 ترم را بعنوان دانشجوی تمام وقت در دانشگاه گذرانده باشند تا شرایط استفاده از این بورس را داشته باشد .

بورسهای مقطع کارشناسی ارشد تحقیقاتی و دکترا نیز مانند سایر دانشگاه های کانادا در این دانشگاه نیز وجود دارد که بسته به دانشکده ها و رشته مربوطه متفاوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تحصیل در کانادا و سایر دانشگاه های کانادا با ما تماس بگیرید .

تصاویر پردیس های دانشگاه مموریال

راهنمای نقشه

از این نقشه می توان به دو صورت استفاده نمود :

  1. استفاده به صورت معمول (همانطور که در سایت می بینید)
  2. مشاهده مکان مورد نظر به صورت واقعیت مجازی

در این روش کافیست به اندازه کافی روی مکان مورد نظر زوم نموده و سپس آدمک بالای قسمت زوم را برداشته و روی نقطه مورد نظر قرار دهید .

با انجام این کار شما می توانید تصاویر مکان مورد نظر خود را به صورت کاملا واقعی و سه بعدی ملاحظه نموده و به گشت و گذار در آن مکان بپردازید .

موقعیت جغرافیایی دانشگاه

منبع: studyunique
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 910

به "دانشگاه مموریال کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه مموریال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید