مرادی: بهترین و امن ترین مکان برای مبارزه با کرونا خانه است

به گزارش تور استانبول، یک عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید نمود که مردم با ماندن در خانه و رعایت نکات ساده بهداشتی می توانند از وقوع یک فاجعه جلوگیری نمایند.

مرادی: بهترین و امن ترین مکان برای مبارزه با کرونا خانه است

جهت دریافت خدمات پتینه کار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

احمد مرادی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت توجه مردم به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا و ماندن در خانه، اعلام کرد: استان هرمزگان در سال های گذشته و در این فصول استانی مهمانپذیر بود که از نقاط مختلف کشور به این استان سفر می کردند اما شرایط پیش آمده اوضاع را بسیار خطرناک نموده است. از مردم خواهش می کنم که سفرهای خود را به بعد از غلبه بر کرونا موکول نمایند و در شهرها و خانه های خود بمانند.

وی در ادامه اظهار کرد: از مردم در سراسر کشور خواهش می کنم که در خانه های خود بمانند. کرونا ویروسی خطرناک است و به سادگی به افراد منتقل می گردد. یکی از راه های انتقال این ویروس نیز سفرهای بین شهری و استانی است. بهترین و امن ترین مکان برای مبارزه با کرونا خانه است. با ماندن در خانه و رعایت نکات ساده بهداشتی می توان از وقوع یک فاجعه جلوگیری کرد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس توضیح داد: امروز کل دنیا درگیر این ویروس هستند. از مردم خواهش می کنم که توصیه های پزشکی را جدی بگیرند. کشورهایی در مبارزه با این ویروس پیروز شده اند که مردم با دولت همکاری نموده اند.

وی در ادامه تاکید نمود: این ویروس ما را در یک جنگ تمام عیار قرار داده است و باید با همکاری و همراهی مردم به مقابله با آن بپردازیم. خرید عید و رفت و آمد های نوروزی در شرایط کنونی هیچ جایگاهی ندارد. با همراهی هموطنان ان شالله آمار تلفات و افراد مبتلا به این ویروس به حداقل خواهد رسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 745

به "مرادی: بهترین و امن ترین مکان برای مبارزه با کرونا خانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: بهترین و امن ترین مکان برای مبارزه با کرونا خانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید