غلامپور برای پیشرفت در شنا بورسیه شد

به گزارش تور استانبول، سینا غلامپور با دریافت بورسیه فینا و برای حضور در کمپ تمرینی فدراسیون جهانی شنا راهی تایلند می شود.

غلامپور برای پیشرفت در شنا بورسیه شد

به گزارش خبرنگاران وبه نقل از سایت فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، با توجه به سیاست های فدراسیون جهانی شنا (FINA) به منظور پیشرفت هرچه بیشتر این رشته ورزشی در کشورهای درحال توسعه، یک شناگر از کشور ایران برای حضور در کمپ تمرینی فینا بورسیه دریافت می کند.

محمد بیداریان مربی و سخنگوی تیم های ملی شنا با بیان این خبر افزود: این بورسیه از طرف فدراسیون جهانی به شناگرانی تعلق می گیرد که از نظر سنی و رکوردهای ثبت شده جزو مستعدین این رشته باشند. سهمیه اعطایی هرساله بصورت کمپ تمرینی در کشورهای مختلف برگزار می شود که در سال 2019 میلادی کشور تایلند به مدت یکسال میزبان این کمپ خواهد بود.

وی افزود: پس از بررسی در کمیته فنی شنا تصمیم بر آن شد تا سینا غلامپور شناگر خوب و آینده دار ایران و رکورد دار ماده 100 متر کرال پشت در این کمپ حضور پیدا کند. غلامپور از یکشنبه (30 دی ماه 1397) به این کمپ اعزام می شود. این شناگر هر 35 روز یکبار برای تمدید مجوز خروج از کشور خود به ایران باز خواهد گشت و پس از تمدید، برای پیگیری ادامه تمرینات خود راهی این کمپ خواهد شد.

بیداریان گفت: کادر فنی تیم ملی شنا، برای توسعه ورزش قهرمانی این رشته از تمام مربیان منتخب تقاضا دارد تا چنانچه شناگرانی که از نظر شرایط آنتوپومتریک و تکنیکی جزء مستعدین محسوب می شوند را به سرمربیان پایگاه های ملی شنا و یا به مربیان تیم ملی معرفی کنند تا در کمپ های بعدی تیم ملی شنا حضور یابند.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 731

به "غلامپور برای پیشرفت در شنا بورسیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غلامپور برای پیشرفت در شنا بورسیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید