غفوری تاوان گزارش کرمانشاهی را می دهد؟

به گزارش تور استانبول، وریا غفوری دفاع راست استقلال در بازی با سایپا غایب بزرگ استقلال خواهد بود.

غفوری تاوان گزارش کرمانشاهی را می دهد؟

به گزارش خبرنگاران ،وریا غفوری در بازی با سایپا غایب خواهد بود. وریا غفوری دقیقه 109 دیدار استقلال برابر نفت مسجدسلیمان در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، دو بار کارت زرد گرفت و از زمین بازی اخراج شد تا استقلال 10 نفره به بازی ادامه دهد.

غفوری در این صحنه نزدیک به خط محوطه جریمه مرتکب خطا می گردد، اما به تصمیم رضا کرمانشاهی داور این دیدار اعتراض می نماید و می گوید خطایی مرتکب نشده است. کرمانشاهی به او می گوید که تشخیص من خطا بوده، اما مدافع - هافبک استقلال می گوید بهتر است چشم هایت را باز کنی، چرا که خطایی انجام نداده ام. داور هم در واکنش به این جمله، به غفوری کارت زرد اول را می دهد. بازیکن استقلال هم به نشانه عصبانیت به سمت کرمانشاهی رفته و چشم در چشم به داور نگاه نموده و علاوه بر اعتراض، با داور هم تماس داشت. کرمانشاهی هم دومین کارت زرد را به این بازیکن داد تا غفوری از زمین اخراج گردد. بعد از این بازی و از آنجایی که استقلال برای بازی با سایپا یکی از بازیکنان بزرگ خود را از دست می داد طرفداران استقلال به شدت به کرمانشاهی اعتراض کردند به همین دلیل رضا کرمانشاهی داور مسابقه استقلال تهران برابر نفت مسجد سلیمان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در خصوص صحنه مشکوک اخراج وریا غفوری گفت:اول باید این را بگویم در این صحنه به این دلیل کارت زرد اول را دریافت کرد که محل کاشتن توپ برای ضربه ایستگاهی حریف را تغییر می داد. بعد از کارت زرد اول به من نزدیک شد و چشم در چشم شدیم و کارت قرمز را به او نشان دادم. اگر به صورتم ضربه می زد گزارش آن را به کمیته داوران می فرستادم و محروم می شد.اقدام او یکی از عواملی بود که داوران می توانند با کارت قرمز مستقیم بازیکن خاطی را جریمه نمایند.

نکته اینجا است که کرمانشاهی به فاصله دو هفته یک بازی دیگر هم برای استقلال سوت زد که آن هم با حرف و حدیث های زیادی همراه بود. حالا اما ماجرای اخراج وریا غفوری باعث شده تا استقلال در بازی با سایپا تاوان سنگینی بدهد و شفر برای انتخاب دفاع راست خود برسر دوراهی است. محمدی مهر و خسرو حیدری دو بازیکنی هستند که می توانند جانشین این بازیکن شوند اما هر دو این بازیکنان نمی توانند جانشین های مناسبی برای غفوری باشند.

185-160-10

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 75

به "غفوری تاوان گزارش کرمانشاهی را می دهد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری تاوان گزارش کرمانشاهی را می دهد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید