عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان با تأخیر روبرو خواهد شد

به گزارش تور استانبول، به تازگی شرکت یوبیسافت اعلام نموده که بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان با تأخیر روبرو شده و چند ماه دیرتر از تاریخ مشخص شده اولیه عرضه خواهد شد.

عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان با تأخیر روبرو خواهد شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

با انتشار مطلب جدیدی در سایت یوبیسافت، این خبر به صورت رسمی اعلام شده است. بازی Prince of Persia: Sands of Time Remake که قرار بود در تاریخ 2 بهمن 1399 عرضه شود، اکنون با تأخیری حدود 2 ماهه روبرو شده و در تاریخ 28 اسفند 1399 (18 مارس 2021) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. هرچند هنوز اطلاعات خاصی درباره این موضوع تعیین نشده، اما شاید در آینده در اثر این تأخیر شاهد به روزرسانی ویژه ای برای این بازی در کنسول های نسل نهمی باشیم. یوبیسافت یکی از دلایل مهم این تأخیر را شرایط کنونی و خاص دنیا دانسته که برای همه دردسرهایی ایجاد نموده است. تیم توسعه بازی در بیانیه اخیر خود نوشته:

هرچند با شایعه های اولیه و خواسته های از قبل مطرح شده هواداران، انتظار و هیجان برای عرضه بازسازی بازی شاهزاده پارسی: شن های زمان بسیار زیاد بود اما پس از معرفی آن در ماه سپتامبر، واکنش ها دقیقا آن گونه نبود که یوبیسافت انتظار داشت. اگرچه بعضی برای بازگشت این مجموعه محبوب هیجان زده شدند، اما از آن طرف بسیاری از کیفیت بصری این بازسازی ناراضی بودند و آن را قابل قبول نمی دانستند. البته، در آن موقع یوبیسافت بیان کرد که این بخش نمایش داده شده کیفیت نهایی اثر را بازتاب نمی کند و مربوط به فرایند بازی در چند ماه پیش است و در آینده دچار بهبودهایی خواهد شد. نشان دادن تصاویر جدید تر از بازی که از نمایش اولیه کیفیت بهتری داشتند، کمی امیدواری هواداران را بیشتر کرد اما همچنان کیفیت نهایی مطابق با خواسته ایدئال بعضی از آن ها نبود. البته، خارج از بحث گرافیک، تیم سازنده این بازسازی با ضبط دوباره میان پرده ها و مدرن کردن دوربین بازی سعی نموده این بازسازی را امروزی تر کند.

  • شاهزاده پارسی: شن های زمان برای PS4 ،Xbox One و PC معرفی گردید

با وجود این بحث ها، بازگشت شاهزاده پارسی قطعا خبر راضی کننده ای است. این سری که قدمتش به سال 1989 بازمی شود و یکی از قدیمی ترین بازی های یوبیسافت است، مدت هاست که نسخه اصلی و جدیدی نداشته و از سوی این شرکت فرانسوی به فراموشی سپرده شده است. حال با ساخت این نسخه بازسازی و استقبال احتمالی، شاید شانسی برای آینده این سری بازی پرطرفدار وجود داشته باشد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1319

به "عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان با تأخیر روبرو خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازسازی شاهزاده پارسی: شن های زمان با تأخیر روبرو خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید