تیم مرکز فناوری سامسونگ در میان 10 استارت آپ برتر

به گزارش تور استانبول، یکی از تیم های استارت آپی فعال در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر توانست به مرحله نهایی و 10 استارت آپ برتر در رخداد Startup Istanbul 2019 راه پیدا کند.

تیم مرکز فناوری سامسونگ در میان 10 استارت آپ برتر

رخداد استانبول یکی از معتبهترین رخدادهایی است که تیم های استارت آپی و سرمایه گذاران علاقه مند در منطقه را گردهم آورده و با انتخاب بهترین ایده ها و تیم ها در دو مرحله نیمه نهایی و نهایی، به استارت آپ ها یاری می نماید فعالیت های خود را توسعه دهند.

در مراسم سال جاری 5 تیم استارت آپی از ایران توانستند به مرحله نیمه نهایی و جمع 100 استارت آپ برتر برساند که از این میان، سه استارت آپ جزو تیم های فعال در مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر بودند.

استارت آپ های سیمیاروم و ژنودیپ در حوزه سلامت هر دو به مدت 10 ماه و استارت آپ تریژر در حوزه محیط زیست به مدت دو ماه است که با یاری مرکز فناوری سامسونگ به توسعه ایده های خلاقانه خود مشغول بوده اند.

در رخداد سال جاری استانبول استارت آپ ، 100 تیم استارت آپی، 500 سرمایه گذار و 4 هزار نفر شرکت نماینده دیگر از اروپا، آفریقا و آسیا شرکت داشتند. این رخداد در فاصله روز های 26 تا 29 مهرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار گردید.

از میان 160هزار و 916 استارت آپی که برای شرکت در این مراسم درخواست داده بودند، برگزارنمایندگان پس از آنالیز ایده ها، قابلیت ها و موفقیت های بدست آمده، 100 استارت آپ را برای حضور در مرحله نیمه نهایی انتخاب کردند که سه استارت آپ سیمیا روم، ژنودیپ و تریژر از مرکز فناوری سامسونگ هم جزو آنها بودند.

سپس و در مرحله نهایی، از میان این صد استارت آپ، 10 تیم به عنوان بهترین استارت آپ ها به سرمایه گذاران و شرکت نمایندگان معرفی شدند که استارت آپ سیمیا روم به عنوان تنها تیم ایرانی در میان آنها حضور داشت.

استارت آپ سیمیا روم در حوزه ارائه مشاوره آنلاین روانشناسی به کاربران خود فعالیت نموده و استارت آپ ژنودیپ هم در حوزه نظارت بر تشخیص بیماری سرطان با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشین فعال است. استارت آپ نو تریژر هم یک پلتفرم درختکاری آنلاین است که با استفاده از تکنولوژی بلاکچین و ارائه مشوق های مادی و غیرمادی به گروه های مختلف جامعه یاری می نماید از فعالیت های مثبت محیط زیستی و اجتماعی حمایت نمایند.

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با فراهم کردن بسترهای حمایتی لازم از طرح های نوآورانه پشتیبانی می نماید. تیم های خلاق و نوآور می توانند طرح ها و ایده های خود را برای این مرکز ارسال و بعد از تایید اولیه از امکانات گسترده این مرکز برای تحقیق و توسعه ایده خود استفاده نمایند. هر تیم پژوهشی مجاز خواهد بود برای دو دوره سه ماهه و یک دوره 6 ماهه از این فرصت استفاده کند. البته تیم ها بعد در سرانجام هر دوره ارزشیابی شده و برگزیدگان وارد دوره بعدی می شوند که یاری ها و حمایت های بیشتری را شامل می گردد.

منبع: فوت و فن
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2111

به "تیم مرکز فناوری سامسونگ در میان 10 استارت آپ برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم مرکز فناوری سامسونگ در میان 10 استارت آپ برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید