با دستگاه جوجه کشی طبیعت را به خانه بیاورید

به گزارش تور استانبول، امروزه جوجه کشی دیگر مختص مرغداری ها نیست. با وجود دستگاه های جوجه کشی خانگی ، هر خانواده ای می تواند به راحتی اقدام به جوجه کشی انواع پرندگان و ماکیان نماید. بعضی این کار را از روی علاقه و عده ای جهت تجارت انجام می دهند. اگر شما هم علاقه مند به داشتن یک دستگاه جوجه کشی خانگی در منزل تان هستید این مطلب را تا آخر دنبال کنید تا با این دستگاه و ویژگی های آن بیشتر آشنا شوید.

با دستگاه جوجه کشی طبیعت را به خانه بیاورید

دستگاه جوجه کشی چیست؟

در یک تعریف کلی، دستگاه جوجه کشی ماشینی است که در یک بازه زمانی معین، تخم های نطفه دار یک پرنده را به جوجه تبدیل می کند. این دستگاه قادر است شرایط پرنده مادر برای تخم را ایجاد کند. دما و رطوبت داخل دستگاه و تهویه هوای داخل آن را این دستگاه به صورت اتوماتیک تنظیم می کند.

مکانیسم کارکرد دستگاه جوجه کشی

مکانیسم دستگاه جوجه کشی به شیوه ای تنظیم شده که به صورت مداوم در حال چرخش است تا تخم ها در طبیعی ترین حالت ممکن به جوجه تبدیل شوند. دمای ماشین جوجه کشی حدود 37 درجه سانتی گراد بوده و رطوبت آن در حالت استاندارد و بین 55 تا 65 درصد است. میزان اکسیژن مورد احتیاج برای تخم های داخل دستگاه های جوجه کشی بین 10 تا 20 درصد است که به وسیله منافذ روی پوسته تخم جذب می شوند.

انواع دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی در اندازه و مدل های گوناگون توسط برندهای مختلف ساخته شده و در بازار وجود دارد. بعضی از آن ها برای مصارف خانگی و آزمایشگاهی بوده و ظرفیت کمی داشته؛ در حالی که مدل های صنعتی آن ها تا چند صد عدد ظرفیت دارند.

دستگاه جوجه کشی خانگی سبک و قابل حمل است و می توان آن را در باغ ، بالکن و … قرار داد. این دستگاه علاوه بر حالت اتوماتیک از امکان جوجه کشی اتوماتیک برخوردار نیز بوده و می توان برای تخم گونه های پرندگان مختلف از آن استفاده کرد. در دستگاه جوجه کشی خانگی دارای شیشه کاملاً شفاف است و در تمامی مراحل می توان تخم ها را آنالیز کرد. یکی از امکانات دستگاه جوجه کشی خانگی قرار دادن تخم در هر لحظه در دستگاه است.

مشخصات فنی دستگاه جوجه کشی

دستگاه جوجه کشی قابلیت اتصال به منابع برقی متفاوت را دارد. در هنگام قطعی برق می توان این دستگاه را به باتری ماشین، موتور و یا هر باتری دیگر 12 ولتی متصل کرد و از جوجه کشی خانگی لذت برد.

از لحاظ فنی، مونتاژ رباتیک و ضد نویز و بهره گیری از میکروکنترلر ARM، از ویژگی های برد دستگاه جوجه کشی خانگی است. بدنه این دستگاه از شاسی های آلومینیوم آنادایز شده و PVC فشرده و یکدست ساخته شده و مونو پلاستیک مخصوص به کار رفته در بدنه، ایزولاسیون آن را کامل کرده است.

سنسور اصلی کنترل دما و رطوبت این دستگاه احتیاجی به کالیبره شدن مجدد ندارد. همچنین این دستگاه از سنسور محیطی و سنسور یدکی نیز بهره می برد. سیستم رطوبت رسانی این دستگاه شامل ظرف مخصوص از جنس ABS و فن و سیستم تهویه آن نیز شامل وانتیلاتورهای ویژه و فن های آکسیال است.

این محصول امکانات دیگری مانند شانه های سایزیک با قابلیت تنظیم به همه پرندگان ، ستر و هچر همزمان، درب پلی کربناتی، موتور گیربکس دار قدرتمند ، نشان دادن مینیمم و ماکسیمم دما و رطوبت و خطا در 24 ساعت گذشته، تنظیم دما با هوش مصنوعی و … را نیز داراست.

قابلیت جوجه کشی انواع پرندگان

این دستگاه دارای سیستم انتخاب پرنده است؛ به طوری که به کاربر اجازه جوجه کشی اتوماتیک فقط با انتخاب نوع پرنده را می دهد تا کاربر بتواند بدون هیچ دانش قبلی در خصوص جوجه کشی از دستگاه به نحو احسن استفاده نماید. به این صورت که کاربر ابتدا نوع پرنده مد نظر را از لیست پرنده های موجود بر روی برد دستگاه انتخاب و نسبت به جوجه کشی اقدام می کند.

سپس دستگاه به صورت کاملاً هوشمند و اتوماتیک عملیات جوجه کشی را انجام می دهد. با ابن دستگاه علاوه بر تخم مرغ می توان نسبت به جوجه کشی پرندگانی مانند بلدرچین ، بوقلمون، طاووس ، غاز و اردک نیز اقدام کرد.

  • نحوه نمایش کالاها

خرید دستگاه جوجه کشی مدل easy-bator2 ظرفیت 96 عددی

دستگاه جوجه کشی به ماشینی گفته می شود که در یک بازه زمانی معین، تخم های نطفه دار یک پرنده را به جوجه تبدیل می کند. این دستگاه شرایط پرنده مادر برای تخم را ایجاد می کند. این دستگاه دما و رطوبت داخل دستگاه را تأمین و هوای داخل آن را تهویه می کند. دستگاه جوجه کشی به شکلی ساخته شده است که به صورت مداوم در حال چرخش است تا تخم ها در طبیعی ترین حالت ممکن به جوجه تبدیل شوند. دمای ماشین جوجه کشی حدود 37 درجه سانتی گراد است و رطوبت دستگاه جوجه کشی هم از مؤلفه های مهم است که همواره باید در حدود 55 تا 65 درصد باشد. اکسیژن مورد احتیاج برای تخم های داخل دستگاه های جوجه کشی بین 10 تا 20 درصد است که به وسیله منافذ روی پوسته تخم جذب می شوند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دستگاه جوجه کشی مدل easybotor5 ظرفیت 12 عددی

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 5 یک دستگاه جوجه کشی خانگی هوشمند بوده که امکان جوجه کشی از هر پرنده ای را دارا میباشد ، این دستگاه جوجه کشی هوشمند دارای سیستم چرخش 360 درجه به جهت چرخاندن تخم های نطفه دار است که به عنوان بهترین نوع چرخش تخم ها در داخل دستگاه جوجه کشی در دنیا مطرح است ، به جهت افزایش راندمان تبدیل تخم نطفه دار به جوجه و البته بهبود دقت سیستم تامین و تنظیم دما و رطوبت از حسگر فوق حساس SHT به عنوان سنسور اصلی دستگاه استفاده شده است ، عدم احتیاج سنسور به کالیبراسیون دوباره از جمله برترین های آن نسبت به دیگر حسگرها میباشد، سنسور SHT ساخت کارخانه SENSIRION سوئیس بوده که یکبار برای همواره در کارخانه سازنده در سوئیس کالیبره میشود و احتیاجی به کالیبراسیون دوباره نخواهد داشت. شانه های ارائه شده بر روی این محصول از نوع شانه های همه کاره میباشد که امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان را با استفاده از یک نوع شانه مهیا ساخته است، شانه های همه کاره شما را از خرید هر نوع شانه دیگری بی احتیاج خواهد نمود.بدنه دستگاه از کریستال نشکن تهیه شده است که کاملاً قابل شستشو بوده و در عین حال مانع ورود طیف وسیعی از اشعه های مضر خورشیدی به داخل دستگاه نیز میشود. دستگاه به یاری سنسور فوق حساس خود دقت مثال زدنی تنظیم دما و رطوبت در جوجه کشی را امکان پذیر ساخته است و شما میتوانید با خیالی راحت با استفاده از Easy Bator5 به جوجه کشی از هر پرنده ای بپردازید .این دستگاه جوجه کشی قادر است از 12 عدد تخم نطفه دار با سایز نرمال مانند مرغ ، 6 الی 9 عدد تخم نطفه دار درشت مانند غاز ، 30 عدد تخم نطفه دار ریز مانند بلدرچین به راحتی جوجه کشی نماید.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دستگاه جوجه کشی مدل easy-bator6 ظرفیت 12 عددی

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 را میتوانیم پیشرفته ترین ماشین جوجه کشی خانگی حال حاضر ساخت ایران بدانیم که به راحتی با بهترین دستگاه های جوجه کشی خارجی رقابت میکند ، دستگاه جوجه کشی Easy Bator6 مخصوص جوجه کشی از پرندگان زینتی و اهلی طراحی و فراوری شده است که بیشتراً توسط پرنده فروشی ها برای جوجه کشی از طوطی ، کاسکو ، مرغ عشق ، لاری وتمام انواع پرندگان ارزان و گران از جمله مرغ بومی استفاده میشود. این محصول دارای امکانات بی نظیری است که آن را از دیگر دستگاه های جوجه کشی کاملاً متمایز ساخته است از جمله این موارد میتوانیم به سیستم کنترل دما و رطوبت به صورت کاملاً اتوماتیک با تکنولوژی فازی که دقیق ترین نوع کنترل دما و رطوبت در دنیا میباشد ، بهره گیری از سنسور سوئیسی SHT ساخت کارخانه SENSIRION یکی از برترین حسگرهای موجود در سطح دنیا که به قادر است به صورت همزمان دما و رطوبت را مورد سنجش قرار دهد و به برد مخابره نماید ، از این حسگر به دلیل دقت مثال زدنی آن بیشتر در ساخت لوازم پزشکی و نظامی استفاده مینمایند همچنین توجه داشته باشید که فقط سه کارخانه در ساخت دستگاه جوجه کشی از این سنسور استفاده کرده اند که یکی از آنها EIG میباشد. توجه داشته باشید کنترل فازی همراه با سنسور فوق حساس SHT بهترین سیستم سنجش و تنظیم دما و رطوبت را مهیا ساخته است. از دیگر قابلیت های رقابتی این محصول میتوانیم به سنسور محیطی آن اشاره نماییم که میزان دمای محیط را مورد سنجش قرار میدهد و مطابق با تغییرات دمای محیط هوش مصنوعی پرتکل جدیدی را ایجاد مینماید همانند دیگر دستگاه های جوجه کشی مطرح در سطح دنیا…دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 6 از جنس ABS و کریستال نشکن طراحی شده است که کاملاً قابل شستشو میباشد چراکه بر خلاف دیگر دستگاه های جوجه کشی از یونولیت در بدنه داخلی محصول استفاده نشده است ، سیستم تامین رطوبت در این محصول با استفاده از پمپ آب و پد سلولوزی صورت میگرد که فقط در چند دستگاه جوجه کشی معدود در دنیا استفاده شده است ، گفتنی است که در این سیستم تامین رطوبت بر خلاف دیگر دستگاه های جوجه کشی احتیاجی به باز کردن درب دستگاه نمیباشد. نوع گردش تخم های نطفه دار در ایزی باتور 6 به صورت 360 طراحی شده است که بهترین نوع گردش تخم ها درون دستگاه جوجه کشی محسوب میشود. سیستم اکسیژن رسانی نیز به صورت کاملاً هوشمند در این محصول صورت میگرد. شانه های ارائه شده برای این دستگاه جوجه کشی از نوع شانه های همه کاره میباشد که امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان به جز شترمرغ بدون احتیاج به هیچ شانه اضافه ای را مهیا ساخته است.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید کنترلر دما دستگاه جوجه کشی مدل XH-W1209

کنترلر دمای دستگاه جوجه کشی مدل XH-W1209 شامل یک عدد ترموستات دیجیتال با دقت 0.1 درجه سانتیگراد، یک آداپتور راه انداز تغذیه ترموستات و یک عدد سرپیچ E27 بصورت مونتاژ شده است. ترموستات بصورت پیش فرض در دمای 37.5 درجه تنظیم شده است و برای استفاده فقط کافیست یک عدد لامپ 100 وات رشته ای به سرپیچ بسته و آداپتور را به برق بزنید. تغذیه سرپیچ توسط برق 220 ولت آداپتور تامین و توسط ترموستات کنترل می شود. لامپ را باید جلوی فن قرار دهید تا هوا به آن بدمد. برای علم به تنظیمات ترموستات، از توضیح محصول و پرسش و پاسخ ها و نظرات ترموستات دیجیتال مدل 1209 در دیجیکالا یاری بگیرید. در این کنترلر دما دستگاه جوجه کشی مدل XH-W1209، اگر دستگاه جوجه کشی شما کوچک بود در عوض لامپ 100 وات، میتوانید یک عدد لامپ 40 وات تهیه و به کنترلر متصل کنید و در این صورت به دیمر احتیاجی نخواهد بود و برای دستگاه های کوچک بسیار مناسب است. برای استفاده ترجیحا این ترموستات را با سایر دستگاه های جوجه کشی کالیبره کنید. در صورت عدم کالیبریشن، اگر در خاتمه دوره جوجه کشی، جوجه ها زودتر از زمان مقرر سر از تخم بیرون آوردند یعنی دما بالا بوده و برای دوره بعدی دمای ترموستات را پایینتر تنظیم کنید (بعنوان مثال برای جوجه مرغ اگر در روز 20 بیشتریت جوجه بدنیا آمدند در دوره بعد دمای ترموستات را 37 درجه تنظیم کنید و اگر در روز 23 بیشتریت جوجه ها بدنیا آمدند یعنی دما پایین بوده و برای دوره بعدی دمای ترموستات را روی 38 درجه تنظیم کنید) به این صورت طبق تجربه دمای کالیبره واقعی را بدست خواهید آورد. به سرپیچ این کنترلر برای گرمادهی بیشتر لامپ 200 وات نیز میتوانید متصل کنید منتها درصورت پاسخگویی لامپ 100 یا 40 وات مناسبتر است و عمر ترموستات با لامپ 100 یا 40 وات بسیار بیشتر خواهد بود.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دستگاه جوجه کشی 48 تایی مدل easy-bator1

دستگاه جوجه کشی ایزی باتور 1 یک دستگاه اتوماتیک خانگی بوده که با کارکرد بسیار آسان و راندمان بالا شناخته شده است ، این دستگاه برای آن دسته از افرادی که برای اولین بار قصد جوجه کشی دارند بسیار مناسب است چراکه می توانند با استفاده از سیستم انتخاب پرنده به راحتی از پرنده های مرغ، کبک، قرقاول، غاز، اردک، بوقلمون به راحتی و بدون احتیاج به هیچ تنظیماتی جوجه کشی نمایند، همچنین دستگاه دارای سیستم جوجه کشی دستی نیز هست که امکان جوجه کشی از دیگر پرندگان به صورت دستی را فراهم آورده است. سنسور مورد استفاده در این محصول از نوع SHT است که بسیار دقیق بوده و به دلیل دقت بسیار زیاد آن عموماً در ساخت محصولات نظامی و پزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. گفتنی است این سنسور از جمله گران قیمت ترین حسگرها بوده که توانایی سنجش دما و رطوبت به صورت همزمان را داراست و یکبار برای همواره در سوئیس کالیبره می شود. شانه های مورد استفاده در این محصول به نوعی است که شما می توانید به راحتی با استفاده از این شانه ها از 48 عدد تخم نطفه دار با سایز نرمال مانند مرغ، حدود 20 عدد تخم نطفه دار درشت مانند غاز، 110 عدد تخم نطفه دار ریز مانند بلدرچین به راحتی جوجه کشی نماید. این دستگاه جوجه کشی دارای 3 نمایشگر مجزا برای نمایش میزان دما ، رطوبت و روزشمار جوجه کشی است و جنس بدنه دستگاه برای استحکام هرچه بیشتر آن از جنس ABS طراحی شده است که کاملاً قابل شست و شو است، نورگیر محصول از جنس پلی کربنات برای جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشیدی، مونتاژ به صورت کاملاً SMD به جهت ضد نویز بودن محصول و ده ها مورد دیگر که در کنار هم یک دستگاه جوجه کشی کم نظیر را تشکیل داده اند.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دستگاه جوجه کشی مدل SM126

این دستگاه قابلیت جوجه کشی از انواع پرندگان را دارد . مونتاژ رباتیک و ضد نویز و بهره گیری از میکروکنترلر ARM، از ویژگی برد این دستگاه میباشد. بدنه این دستگاه از شاسیهای آلومینیوم آنادایز شده و PVC فشرده و یکدست ساخته شده و مونو پلاستیک مخصوص بکار رفته در بدنه، ایزولاسیون آن را کامل کرده است. سنسور اصلی کنترل دما و رطوبت این دستگاه از نوع سنسورهای بسیار دقیق SHT سوئیسی است که احتیاجی به کالیبره شدن مجدد ندارد. همچنین این دستگاه از سنسور محیطی و سنسور یدکی نیز بهره میبرد. سیستم رطوبت رسانی این دستگاه شامل ظرف مخصوص از جنس ABS و فن و سیستم تهویه آن نیز شامل وانتیلاتورهای ویژه و فنهای آکسیال میباشد. این دستگاه امکانات دیگری همچون شانه های سایزیک با قابلیت تنظیم به همه پرندگان ، ستر و هچر همزمان، درب پلی کربناتی، موتور گیربکس دار قدرتمند ، نشان دادن مینیمم و ماکسیمم دما و رطوبت و خطا در 24 ساعت گذشته، تنظیم دما با هوش مصنوعی و … نیز دارد. ظرفیت این دستگاه برای تخم مرغ (مجموع ستر و هچر)، 126 عدد و برای پرندگانی همچون بلدرچین 288 عدد و برای بوقلمون، طاووس و غاز 75 عدد و برای اردک 108 عدد میباشد. ظرفیت ستر این دستگاه برای تخم مرغ، 84 عدد و ظرفیت هچر آن 42 عدد است . توجه نمایید که یک سوم ظرفیت دستگاه برای همه پرندگان هچر و دو سوم آن ستر میباشد و امکان استفاده از کل ظرفیت برای ستر وجود ندارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

خرید دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A96

دستگاه جوجه کشی 94 تایی مدل A94 با نام تجاری آلتین کولوشکا،نسخه صادراتی دستگاه ایزی باتور 2 برای صادرات به کشور ترکیه و چند کشور اروپایی میباشد که با مرغوبترین قطعات و همچنین منتاژ بهتر و کنترل کیفی دقیق تر نسبت به دستگاه های مشابه عرضه شده در داخل کشور فراوری و بصورت محدود در ایران و صرفا به وسیله سایت دیجی کالا عرضه میشود.دستگاه جوجه کشی A94 یک ماشین جوجه درآوری خانگی تمام اتوماتیک می باشد که قادر به جوجه کشی اتوماتیک از تمامی پرندگان و ماکیان تخم گذار می باشد. دستگاه A94 به گونه ای طراحی شده که سهولت کاربری را به ارمغان آورده است این دستگاه دارای سیستم انتخاب پرنده می باشد که به کاربر اجازه جوجه کشی اتوماتیک فقط با انتخاب نوع پرنده را می دهد تا کاربر بتواند بدون هیچ دانش قبلی در خصوص جوجه کشی از دستگاه به نحو احسن استفاده نماید. به این صورت که کاربر ابتدا نوع پرنده مد نظر را از لیست پرنده های موجود بر روی برد دستگاه انتخاب می کند.سپس تنها کاری که باید انجام دهد قرار دادن تخم های نطفه دار داخل دستگاه است تا دستگاه به صورت کاملاً هوشمند و اتوماتیک عملیات جوجه کشی را انجام دهد. شایان ذکر است که دستگاه قابلیت جوجه کشی اتوماتیک از مرغ، بلدرچین، بوقلمون، اردک، کبک و غاز را دارا می باشد.حالت جوجه کشی پیشرفته یا حرفه ای که در دستگاه جوجه کشی خانگی A94 تعبیه شده است مختص جوجه کشی از تمامی پرندگان می باشد که کاربر می تواند با بهره گیری از این قابلیت به جوجه کشی از تمامی پرندگان تخم گذار بپردازد.مهم ترین فاکتور در معین راندمان جوجه کشی دقت در میزان دما و رطوبت می باشد که این شرکت برای تضمین راندمان جوجه آوری در دستگاه A94 از حس گر SHT SENSIRION جهت تنظیم دما و رطوبت استفاده کرده است. سنسور SHT دقیق ترین حس گر دما و رطوبت دنیا بوده که بیشتر در مصارف پزشکی و نظامی مورد استفاده قرار می گیرد و درعین حال بسیار گران قیمت می باشد.سنسور SHT ساخت سوئیس بوده که از پکیج SMD و خروجی دیجیتال بهره می برد. پایداری بلندمدت و عدم احتیاج به کالیبراسیون این سنسور یکی از مزیت های اصلی SHT محسوب می شود.همچنین این دستگاه مجهز به سیستم ستر هچرهمزمان می باشد.نحوه تامین رطوبت این دستگاه نیز بوسیله ظرف مخصوصی که داخل دستگاه قرار گرفته انجام میشود و کاربر طبق دستورالعمل موجود اقدام به پر کردن ظرف مینماید

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A12s

دستگاه جوجه کشی حرفه ای 12تایی مدل A12s با نام تجاری آلتین کولوشکا ،نسخه صادراتی دستگاه ایزی باتور 6 برای صادرات به کشور ترکیه و چند کشور اروپایی مثل ایتالیا می باشد که بصورت محدود در ایران و صرفا به وسیله سایت دیجی کالا عرضه میشود.این ماشین جوجه کشی حرفه ای یک محصول متفاوت و نسخه پیشرفته دستگاه جوجه کشی در صنعت دستگاه جوجه کشی خانگی می باشد که با مرغوبترین قطعات و همچنین مونتاژ بهتری نسبت به دستگاه های مشابه داخلی عرضه میشود.این دستگاه علاوه بر دارا بودن قابلیت جوجه کشی از مرغ ، اردک ، غاز ، بلدرچین ، کبک ، بوقلمون و سایر پرنده های اهلی دارای سیستمی خاص برای جوجه کشی از پرندگان گران قیمت مانند انواع طوطی ، لاک پشت ، انواع پرندگان زینتی ، طاووس و … می باشد. بیشتریت قطعات این دستگاه به جز سنسور ساخت کشور مالزی بوده و بسیار با کیفیت هستند.این دستگاه از بدنه ای به جنس ABS مرغوب که از مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه برخوردار است ساخته شده است.درب این دستگاه از جنس کریستال نشکن دودی شده ، ضد اشعه مضر خورشید می باشد که شفاف بوده و تخم های داخل دستگاه به آسانی قابل مشاهده می باشند.برد این محصول از آخرین تکنولوژی روز دنیا یعنی هوش مصنوعی و منطق فازی بهره گرفته است.سه نمایشگر دما ، رطوبت و روز شمار بر روی برد گنجانده شده است.این دستگاه دارای دو سنسور داخلی و خارجی میباشد که سنسور داخلی (SHT SENSIRIONنسل سوم) ساخت کشورسوئیس بوده و وظیفه تنظیم دما و رطوبت داخل دستگاه را بر عهده دارد اما سنسور خارجی برای سنجش دمای محیط بیرونی دستگاه به کار گرفته شده است.سیستم تامین رطوبت در این دستگاه بوسیله پد سلولوزی با تکنولوژی نانو میباشد که از دست آوردهای صنعت جوجه کشی به حساب می آید و در این زمینه بسیار کار آمد است انجام میشود ، و این رطوبت توسط پمپ آب از مخزن خارجی تامین میشود.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دستگاه جوجه کشی مدل kingsuro max20 ظرفیت 24 عددی

دستگاه جوجه کشی آرکام به عنوان بهترین دستگاه جوجه کشی در سطح دنیا شناخته شده است که ساخت کشور کره جنوبی بوده و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است. افرادی از این دستگاه استفاده می نمایند که مشغول به جوجه کشی از پرندگان زینتی و گران قیمت هستند. دستگاه جوجه کشی rcom king suro 20 به دلیل دقت بسیار زیاد آن امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان و حتی خزندگان تخم گذار با نهایت راندمان را دارا است. در واقع دستگاه جوجه کشی خارجی آرکام یک دستگاه بی نظیر برای جوجه کشی از تمامی پرندگان و خزندگان تخم گذار است. بعد از خرید این محصول می توانید با خیالی راحت از هر پرنده ای که بخواهید به راحتی با نهایت راندمان جوجه کشی کنید. از جمله امکانات این محصول می توانیم به سیستم کنترلر فوق العاده قوی آن اشاره کنیم که با حسگر SHT ساخت کشور سوئیس توانسته دمای دستگاه را در هر شرایطی به صورت اتوماتیک تنظیم کند. سیستم چرخش گهواره ای که مخصوص دستگاه 24 تایی آرکام بوده و بدون کوچکترین ضربه ای به تخم آن را کاملاً مورد چرخش قرار داده و مانع از چسبیدن نطفه به پوسته می شود. بهره گیری دستگاه از شانه های همه کاره باعث شده تا استفاده نماینده از این محصول دیگر احتیاجی به خرید شانه برای جوجه کشی از پرندگان مختلف نداشته باشند چراکه شانه های سایزیک یا همه کاره امکان تغییر سایز را دارا هستند و شما می توانید به راحتی هر تخم نطفه داری با هر اندازه ای را که بخواهید درون دستگاه قرار دهید. بدنه محصول نیز برای کیفیت هرچه بیشتر از جنس ABS طراحی و فراوری شده است که علاوه بر اینکه استحکام دستگاه را بهبود می بخشد. همچنین امکان شست وشو را نیز به محصول افزوده است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A12

دستگاه جوجه کشی 12تایی مدل A12 با نام تجاری آلتین کولوشکا ،نسخه صادراتی دستگاه ایزی باتور 5 برای صادرات به کشور ترکیه و چند کشور اروپایی مثل ایتالیا می باشد که بصورت محدود در ایران و صرفا به وسیله سایت دیجی کالا عرضه میشود.این ماشین جوجه کشی یک محصول متفاوت و نسخه پیشرفته دستگاه جوجه کشی در صنعت دستگاه جوجه کشی خانگی می باشد که با مرغوبترین قطعات و همچنین مونتاژ بهتری نسبت به دستگاه های مشابه داخلی عرضه میشود. استفاده از این دستگاه جوجه کشی برای تخم نطفه دار پرندگانی مانند مرغ ، کبک ، غاز ، اردک ، بوقلمون ، بلدرچین و… توصیه میشود ، از امکانات منحصر به فرد این ماشین جوجه کشی مالی میتوانیم به سیستم چرخش 360 درجه ،شانه های همه کاره(سایزیک) برای استفاده برای همه پرنده ها، استفاده از تکنولوژی فازی برای تنظیم حرارت و… اشاره نماییم. قیمت این دستگاه جوجه کشی در مقایسه با امکانات و کیفیت بی نظیر آن بسیار مناسب میباشد و به افرادی که به دنبال یک دستگاه جوجه کشی با کیفیت و در عین حال ارزان قیمت میباشند استفاده از این انکوباتور توصیه میشود. بیشتریت قطعات این دستگاه به جز سنسور ساخت کشور مالزی بوده و بسیار با کیفیت هستند.این دستگاه از بدنه ای به جنس ABS مرغوب که از مقاومت بسیار بالایی در مقابل ضربه برخوردار است ساخته شده است،درب این دستگاه از جنس کریستال نشکن دودی شده،ضد اشعه مضر خورشید میباشد که شفاف بوده و تخم های داخل دستگاه به آسانی قابل مشاهده میباشند.برد این محصول از آخرین تکنولوژی روز دنیا یعنی هوش مصنوعی و منطق فازی بهره گرفته است.این دستگاه دارای سنسور (sht sensirion نسل سوم) ساخت کشور سوئیس بوده که وظیفه تنظیم دما و رطوبت داخل دستگاه را برعده دارد. اما این دستگاه بیشترین تفاوتی که با مدل حرفه ایه خود دارد سیستم تامین رطوبت میباشد،برخلاف مدل A12s که به وسیله پمپ مخصوص رطوبت را تنظیم میکند در این دستگاه بوسیله ظرف مخصوصی که داخل دستگاه قرار گرفته تامین میشود.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت موتور دستگاه جوجه کشی ای آی جی مدل 50 ktyz

موتور ktyz50 یک موتور گردشی مخصوص دستگاه جوجه کشی است که برای چرخش شانه ها و راک دستگاه جوجه کشی بکار میرود. این موتور با برق 220 ولت کار میکند و به خازن محافظ مجهز میباشد. خازن محافظ این موتور از سوختن و نیم سوز شدن آن در برابر نوسانات برقی جلوگیری میکند. موتور سنکرون ktyz50، هم بصورت چپگرد و هم راستگرد میتواند عمل کند. بدنه ساخته شده از گالوانیزه و چرخ دنده هایی از جنس فولاد آبدیده، مقاومت این موتور را دوچندان کرده است. همچنین این موتور دارای چهار عدد گیربکس داخلی میباشد که قدرت چرخشی آن را بسیار تقویت بخشیده اند. سرعت چرخشی بسیار آرام با گردش 1 دور در دقیقه،عدم ایجاد ضربه، عملکرد بدون صدا و دائم کار بودن از سایر ویژگیهای این موتور میباشد. چرخ دنده های این موتور تحمل 35 الی 40 کیلو گرم وزن را دارند و میتوان در دستگاه جوجه کشی تا ظرفیت 200 عدد تخم مرغ، از این موتور استفاده کرد. این موتور قابلیت اتصال به انواع تایمر و بردهای مختلف دستگاه جوجه کشی را دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت موتور دستگاه جوجه کشی مدل 2.5/3RPM

مشخصات

  • ابعاد

    49*49*21 میلی متر

  • قابلیت ها

    موتور الکتریکی دور پایین

  • سایر توضیحات

    220 ولت

  • رابط لنگ موتور به راک (Cranck)

  • وزن 90 گرم

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دستگاه جوجه کشی درنا مدل D840

سیستم تأمین رطوبت در این دستگاه همانند دستگاه های جوجه کشی طراز اول دنیا بوده و برای اولین بار در ایران استفاده شده است.در این دستگاه، رطوبت به وسیله پمپ آب و ارتعاشات الکتریکی ایجاد میشود.سنسور SHT3 سوئیسی کنترل دما و رطوبت موجود در درنا 4 نیز برای اولین بار در زمینه ساخت دستگاه های جوجه کشی در ایران بکار رفته است.متریال بکار رفته در بدنه این دستگاه شامل ورق PVC فشرده و یکپارچه،پروفیل آلومینیوم و ورق استیل میباشد.این اولین بار است که در ایران از آلومینیوم آنادایز شده با پوشش رنگ لیزری و کوره ای در ساخت شاسی ها و راک دستگاه جوجه کشی استفاده میشود.بدنه درنا 4 به دلیل استفاده از رزین مخصوص،عایق بندی بسیار کاملی دارد و به آسانی ضدعفونی میشود.قطعات الکترونیکی ساخت کره در برد این دستگاه به وسیله دستگاه های رباتیک مونتاژ شده و برد دستگاه برای اجرای سریع و دقیق دستورات از کنترلر ARM بهره میبرد.از سایر ویژگیهای این دستگاه میتوان به سنسور یدکی،ستر و هچر همزمان،شانه های همه کاره،درب پلی کربناتی،موتور گیربکس دار قدرتمند،وانتیلاتورهای مخصوص اکسیژن گیری،دریچه مخصوص خروج گاز دی اکسید کربن،امکان اتصال به حسگر CO2 و قابلیت اتصال به اینورتر اشاره کرد.مجموع ظرفیت ستر و هچر درنا 4 برای تخم مرغ 840 عدد برای تخم بلدرچین و کبوتر 1920 عدد،برای تخم کبک و قرقاول1280 عدد،برای تخم بوقلمون،غاز،قو و طاووس 500 عدد و برای تخم اردک 720 عدد میباشد.از این دستگاه میتوان برای جوجه کشی از تمامی پرندگان اهلی و زینتی (بجز شترمرغ) نیز استفاده کرد.ظرفیت ستر این دستگاه برای پرنده مرغ 672 عدد و ظرفیت هچر آن نیز 168 عدد میباشد. توجه نمایید که مطابق استانداردهای دنیای برای این سایز،یک پنجم ظرفیت دستگاه به هچر اختصاص دارد و از تمام ظرفیت دستگاه نمیتوان بعنوان ستر استفاده کرد.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دستگاه جوجه کشی مدل SM168

این ماشین جوجه کشی قابلیت جوجه کشی از تمام پرندگان را دارد . بدنه ضد زنگ و آنتی باکتریال این دستگاه شامل ورق PVC فشرده و یکپارچه به همراه شاسیهای آلومینیومی آنادایز شده و کرنرهای ABS میباشد. کنترلر توسعه یافته و پیشرفته این دستگاه علاوه بر پردازنده ARM، از مونتاژ SMD و رباتیک نیز بهره میبرد. سنسور اصلی این دستگاه از نوع SHT ساخت سوئیس میباشد که ازجمله پیش رفته ترین سنسورهای دنیا است. همچنین این دستگاه به سنسور محیطی و سنسور یدکی نیز مجهز شده است و تنها دستگاه جوجه کشی ایرانی با سه سنسور ، محسوب می شود. سیستم رطوبت رسانی این دستگاه متشکل از ظرف ABS و فن مخصوص می باشد. از سایر امکانات این دستگاه میتوان به قابلیت ستر و هچر همزمان، رزین هوابند، درب پلی کربنات ، نمایش حداقل و حدبیشتر دما و رطوبت ثبت شده در 24 ساعت گذشته و تعداد خطاها در این مدت، موتور گیربکس دار ساخت مالزی و … اشاره کرد. همچنین شانه های همه کاره این دستگاه برای تمامی پرندگان قابل استفاده بوده و میتوان تخم را در درون آن به پهلو قرار داد و احتیاجی به خرید شانه های متنوع ندارد. ظرفیت این دستگاه برای تخم مرغ (مجموع ستر و هچر)168 عدد، برای تخم بلدرچین 384 عدد، برای تخم قرقاول و کبک 256 عدد، برای تخم غاز و بوقلمون و طاووس 100 عدد و برای تخم اردک 144 عدد میباشد. ظرفیت ستر این دستگاه برای تخم مرغ 126 عدد و ظرفیت هچر آن 42 عدد است . توجه نمایید که یک چهارم ظرفیت دستگاه برای همه پرندگان طبق استاندارد های دنیای ، هچر و سه چهارم آن ستر میباشد و امکان استفاده از کل ظرفیت برای ستر وجود ندارد.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت دستگاه جوجه کشی آلتین کولوشکا مدل A48

دستگاه جوجه کشی 48 تایی مدل A48 با نام تجاری آلتین کولوشکا،نسخه صادراتی دستگاه ایزی باتور 1 برای صادرات به کشور ترکیه و چند کشور اروپایی مثل ایتالیا میباشد که بصورت محدود در ایران و صرفا به وسیله این سایت عرضه میشود. این ماشین جوجه کشی یک محصول متفاوت و نسخه پیشرفته در صنعت فراوری دستگاه جوجه کشی خانگی میباشد که با مرغوبترین قطعات و همچنین مونتاژ بهتر و کنترل کیفی دقیق تر نسبت به دستگاه های مشابه داخلی عرضه میشود. بیشتریت قطعات این دستگاه به جز سنسور،ساخت کشور مالزی بوده و بسیار با کیفیت هستند.این دستگاه از بدنه ای به جنس Abs مرغوب که از مقاومت بالایی در مقابل ضربه برخوردار است ساخته شده است. دستگاه دارای سیستم کاهنده ولتاژ برای به صفر رساندن احتمال آتش سوزی و برق گرفتگی میباشد. دستگاه از سنسور فوق حساس SHT نسل سه بهره برده است که ساخت سوئیس بوده و بسیار دقیق می باشد. این محصول از سیستم جوجه کشی اتوماتیک برای جوجه کشی از پرندگان معمول مانند مرغ ، بلدرچین ، کبک ، غاز ،اردک ، قرقاول بهره برده است ، همچنین دارای سیستم جوجه کشی حرفه ای برای جوجه کشی سایر پرندگان به صورت دستی می باشد که افراد حرفه ای می توانند با وارد نمودن تنظیمات دامایی ، رطوبتی و … برای هر پرنده از تخم نطفه دار آن جوجه کشی نمایند. دستگاه دارای آژیر خطر برای مواقع اضطراری ، سیستم مونتاژ SMD به جهت ضد نویز بودن برد دستگاه ، سنسور هوشمند و پیشرفته SHT نسل 3 ساخت سوئیس به جهت دقت در سنجش و تامین دما و رطوبت دستگاه ، جنس بدنه خارجی از نوع ABS و جنس بدنه داخلی از پلاستوفوم میباشد. شانه های این محصول به سه نوع سایز مختلف تقسیم میشود که امکان جوجه کشی از تمامی پرندگان را با استفاده از این سه نوع شانه مهیا کرده است ،و توجه داشته باشید در این حالت دیگر احتیاجی به تهیه هیچ نوع شانه دیگری نخواهید داشت. همانطور که میدانید نور مستقیم برای تخم نطفه دار مضر میباشد و به همین منظور بر روی نورگیر دستگاه از پلی کربنات استفاده شده است که مانع ورود اشعه های مضر خورشیدی و نور مستقیم میشود.

ادامه مطلب

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمتشانه دستگاه جوجه کشی کد 42

اگر شما میخواهید جوجه کشی مرغ را انجام بدهید ضروری است یک عدد شانه جوجه کشی جهت چیدن تخم ها در داخل آن را داشته باشید. بیشتر شانه های جوجه کشی به دلیل نامرغوب بودن جنس مورد استفاده در ساخت آن ، زمانی که در دمای 37 درجه درون دستگاه جوجه کشی وزن 42 عدد تخم نطفه دار را تحمل مینمایند کم کم تغییر شکل میدهند و این یکی از بزرگترین مسائل بیشتریت شانه ها می باشد. این شانه از جنس پلاستیک (پلی اتیلن ترکیبی) مقاوم بوده و گنجایش 42 عدد تخم مرغ را دارد.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت راک دستگاه جوجه کشی کد30

این راک از جنس الومینیوم روکش دار بوده و به صورت یک تکه ساخته شده است ، که این امر تاثیر بسازیی در جوجه آوری میشود. سایز این راک استاندارد و در ابعاد 30 در 30 است . به دلیل یک تکه بودن از مقاومت بالایی برخوردار است.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

قیمت ضد عفونی نماینده دستگاه جوجه کشی فرمالین کد 202

مشخصات

  • ابعاد

    20x10x4 سانتی متر

  • وزن

    450 گرم

  • گونه حیوان

    پرنده

  • کشور سازنده

    ایران

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

منبع: اتاق
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1650

به "با دستگاه جوجه کشی طبیعت را به خانه بیاورید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دستگاه جوجه کشی طبیعت را به خانه بیاورید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید