بازسازی ویلا: تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 برای کامپیوتر تعیین شد

به گزارش تور استانبول، بالاخره پس از مدت نسبتا زیادی که بازسازی فاینال فانتزی 7 فقط برای کنسول های پلی استیشن در دسترس بود، در رویداد گیم اواردز 2021 شرکت اسکوئر انیکس تاریخ عرضه بازی Final Fantasy VII Remake Intergrade را برای کامپیوترهای شخصی گفت.

بازسازی ویلا: تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 برای کامپیوتر تعیین شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

طبق اعلام رسمی اسکوئر انیکس، Final Fantasy VII Remake Intergrade قرار است در تاریخ 25 آذر (16 دسامبر 2021) به وسیله اپیک گیمز استور برای کامپیوترهای شخصی عرضه گردد. بازی Final Fantasy VII Remake در ابتدا در تاریخ 22 فروردین (10 آوریل 2020) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و سپس حدود یک سال بعد از آن در قالب نسخه Final Fantasy VII Remake Intergrade در تاریخ 20 خرداد (10 ژوئن 2021) برای کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 عرضه شد که این نسخه علاوه بر بهبودهای گرافیکی برای پلی استیشن 5، یک بسته الحاقی به نام Intergrade را در خود گنجانده بود که مرحله تازهی را به بازی اضافه می کرد و در آن شما کنترل شخصیت یوفی را بر عهده داشتید.

در حالی که ابتدا انتظار می رفت بازسازی بازی فاینال فانتزی فقط برای یک سال انحصاری پلی استیشن باشد اما عرضه ی نسخه Intergrade زمان انحصاری بودن آن را برای چند ماه دیگر تمدید کرد. اکنون در شرایطی که بسیاری از هواداران این اثر که این بازی را روی پلی استیشن 4 یا پلی استیشن 5 تجربه نموده اند و برای معرفی قسمت دوم و ادامه این بازسازی انتظار می کشند، بالاخره این فرصت فراهم شده که هوادارانی که کامپیوترهای خانگی را ترجیح می دهند، بتوانند این بازی را روی پلتفرم داخواه خود تجربه نمایند.

نسخه پلی استیشن 5 این بازی یک حالت گرافیکی دارد که رزولوشن 4k را در اولویت قرار می داد و البته از حالت دیگری هم پشتیبانی می کرد که امکان بازی با 60 فریم بر ثانیه پایدار را فراهم می کرد. طبق یک نوشته تازه در بلاگ اسکوئر انیکس، این شرکت اشاره نموده که نسخه کامپیوتر این اثر از نرخ 120 فریم بر ثانیه هم پشتیبانی خواهد نمود و دیگر ارتقاهای نسخه Intergrade از جمله حالت عکس برداری (photo mode)، قابلیت گرافیکی HDR، بافت های پیشرفته تر بهره خواهد برد. طبیعی است که انواع سلاح ها، متریاها و ویژگی هایی که به وسیله بسته الحاقی بازی در دسترس قرار می گرفت هم در این نسخه وجود داشته باشد. شما می توانید آن ها را طریق بخش Gift Box در منوی اصلی بازی انتخاب کنید.

هنوز جزئیاتی از عرضه بازی برای کنسول های ایکس باکس اعلام نشده است و فقط نسخه کامپیوتری آن تأیید شده است. بعلاوه در حال حاضر در کامپیوترهای شخصی این بازی فقط به وسیله اپیک گیمز استور در دسترس خواهد بود و احتمالا در آینده ای نامشخص برای استیم عرضه گردد.

می توانید در ادامه تریلری که برای اعلام تاریخ انتشار نسخه کامپیوتر بازسازی فاینال فانتزی 7 تهیه شده است را ببینید.

منبع: RPG Site

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 دی 1400 بروزرسانی: 13 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1905

به "بازسازی ویلا: تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 برای کامپیوتر تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: تاریخ عرضه بازسازی فاینال فانتزی 7 برای کامپیوتر تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید