عباسی: قول دادن در ورزش برای من شفاف و مفهوم نیست، سه ماه طلایی در پیش داریم

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم روئینگ بانوان گفت: یک بعد ورزش پیروزی و یک بعد آن باخت است اینکه روز مسابقه روز ورزشکار باشد، از تک تک لحظه ها استفاده شود و اتفاق خاصی نیفتد،در نتیجه تاثیر دارد.

عباسی: قول دادن در ورزش برای من شفاف و مفهوم نیست، سه ماه طلایی در پیش داریم

سولماز عباسی، سرمربی تیم روئینگ بانوان در خصوص شرایط آمادگی قایقرانان گفت: در سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی روئینگ برای کسب سهمیه المپیک هستیم. با توجه به اینکه بچه ها 6-7 ماه در خانه بودند و این مقداری به لحاظ انگیزشی و روحیه روی آنها تاثیر داشته اما در کل در سه اردو گذشته خود را به سطح قابل قبولی که حتی از سال گذشته که به خاطر کرونا اردو را ترک کردند، رساندند و بهبود بچه ها از نظر رکورد و ذهنی بیشتر بوده است. در این مدت به لحاظ انگیزشی روی آنها کار و تمرینات را پیگیری کردیم.

وی تاکید کرد: شرایط برنامه ریزی برای تمرین ما یک معضل بود چون نمی دانستیم برنامه ها را به چه شکلی قرار دهیم تا بچه ها در زمان مناسب به پیک آمادگی خود برسند. این استرس همراه ما بود ولی در عین حال تلاش می کردیم تا بچه ها در آرامش تمرینات را ادامه دهند.

عباسی شرح داد: اکنون که برنامه مسابقات اعلام شده بچه ها با چشم انداز روشن پیش می فرایند. سه ماه طلایی فرصت دارند تا بهترین عملکرد را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قولی برای کسب سهمیه المپیک می دهید، گفت: بحث قول دادن در ورزش برای من شفاف و مفهوم نیست. حتی زمانی هم که خودم ورزشکار بودم همین اعتقاد را داشتم. یک بعد ورزش پیروزی و یک بعد آن باخت است اینکه روز مسابقه روز ورزشکار باشد، از تک تک لحظه ها استفاده شود و اتفاق خاصی نیفتد،در نتیجه تاثیر دارد. در دوهزار متر هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. قول دادن خارج از حقیقت است اما اگر شانس نمی دیدیم و امید نبود نمی توانستیم در تمرینات باشیم. من شاگردانم را باور دارم. آنها جوان و با انگیزه هستند و برای آرزویی که دارند ارزش قائل هستم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا به هدف خود برسند. این برای من ارزش دارد که در هر جلسه تمرین بهترین کاری که می توانند را انجام دهند. اینکه در روز مسابقه چه اتفاقی می افتد به همه عوامل بستگی دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 اسفند 1399 بروزرسانی: 19 اسفند 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1469

به "عباسی: قول دادن در ورزش برای من شفاف و مفهوم نیست، سه ماه طلایی در پیش داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عباسی: قول دادن در ورزش برای من شفاف و مفهوم نیست، سه ماه طلایی در پیش داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید