فلیک: ما هم انسان هستیم و هفته های سختی را پشت سر گذاشته ایم، نه مضطربم و نه نگران

به گزارش تور استانبول، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از باخت خارج از خانه شاگردانش مقابل اینتراخت فرانکفورت از آنها دفاع کرد.

فلیک: ما هم انسان هستیم و هفته های سختی را پشت سر گذاشته ایم، نه مضطربم و نه نگران

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بایرن مونیخ در ابتدای هفته ای که در آن باید اولین بازی خود در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا را (مقابل لاتزیو) انجام دهد در رقابت های داخلی متحمل شکست شد. باواریایی ها که پیش از این در فصل جاری بوندس لیگا تنها دو بار شکست خورده بودند، شنبه شب در خانه تیم اینتراخت فرانکفورت با نتیجه 2 بر یک مغلوب شدند.

بایرن مونیخ زمان زیادی برای تجدید قوا و مصاف با لاتزیو در لیگ قهرمانان ندارد. در واقع این تیم سه شنبه شب در ایتالیا میهمان لاتزیو خواهد بود. با این وجود سرمربی 55 ساله این تیم، هانسی فلیک خیلی نگران نیست.از نگاه او لیگ و در کل فصل یک ماراتن است نه دوی سرعت.

فلیک پس از بازی گفت: ما بازی را بد آغاز کردیم. اینتراخت واقعاً سرعتی بازی می کرد. با این حال اگر ما در تمام 90 دقیقه همانگونه بازی می کردیم که در نیمه دوم، برنده بازی تیم متفاوتی بود. ما هفته های پرتلاطمی را پشت سر گذاشته ایم و شما از قلم نیاندازید که ما هم فقط انسان هستیم. با تمام این ها، من باز هم به تیمم افتخار می کنم.

یکی از بازیکنانی شاید انتظار نداشتند در این بازی به میدان برود، لئو گورتسکا بود که بعد از مدتی خانه نشینی به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا در نیمه دوم وارد زمین شد و عملکردش در سطحی بود که حتی خود فلیک هم غافلگیر شد.

فلیک در این خصوص هم گفت: تیم ما برای پوشش مناطق مختلف میدان همین حالا هم در مضیقه است. من فکر نمی کردم که لئون گورتزکا بتواند چنین عملکرد خوبی را ارائه کند. درست است که ما نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم اما در نیمه دوم نمایشی قابل قبول داشتیم و الان هم بر پایه همان نمایش نیمه دوم می توانیم تیم مان را برای بازی بعدی بسازیم. بنابراین من نگران یا مضطرب نیستم.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ در طول بازی به خاطر اعتراض به تصمیمات داور کارت زرد گرفت. او در پاسخ به این سؤال که چه چیزی گفته بود که داور را مجاب کرد به او کارت زرد بدهد، مطرح کرد: شاید من بیش از اندازه دستانم را دراز نموده بودم و به همین دلیل هم کارت زرد گرفت.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1400 بروزرسانی: 18 فروردین 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1529

به "فلیک: ما هم انسان هستیم و هفته های سختی را پشت سر گذاشته ایم، نه مضطربم و نه نگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیک: ما هم انسان هستیم و هفته های سختی را پشت سر گذاشته ایم، نه مضطربم و نه نگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید