ضرورت سرمایه گذاری بیشتر در طب اورژانس

به گزارش تور استانبول، کوهپایه زاده، گفت: باید بیش از گذشته در زمینه طب اورژانس تلاش و سرمایه گذاری کرد تا این توانمندی توسعه یابد.

ضرورت سرمایه گذاری بیشتر در طب اورژانس

به گزارش جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران، در کنگره سالیانه طب اورژانس، اضافه کرد: طب اورژانس به عنوان یک حرکت انسانی علمی شناخته شده است، دانشگاه علوم پزشکی ایران به عنوان دانشگاه پیشرو در زمینه طب اورژانس فعالیت کرده و تعصب خاصی به این حوزه دارد.

او ادامه داد: آمادگی را داریم در طول سال به عنوان یک مرکز آموزشی مهارتی دوره های متناسب را برگزار نماییم و حمایت های لازم را در این زمینه انجام دهیم.

کوهپایه زاده با اشاره به اینکه در سال های اخیر فناوری هم به طب اورژانس برای نجات بیماران کمک کرده است، اضافه کرد: اقدامات خوبی در این حوزه اجرا شده است که در خاورمیانه کم نظیر است و زیرساخت های لازم پیش بیمارستانی و اورژانس در کشور فراهم شده است، البته باید بیش از گذشته در زمینه طب اورژانس تلاش و سرمایه گذاری نمود تا این توانمندی توسعه یابد.

جهش توسعه زیرساخت سازی بیمارستان های جنوب شهر

او با اشاره به اهمیت طب اورژانس، بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستا دانشگاه نسل سوم از ایده ها و تفکرات رسته های مختلف طب اورژانس حمایت می نماید تا این تفکر و دانش علمی به عمل تبدیل گردد و با حمایت اساتید، پشتیبانی وزارت بهداشت و دانشگاه ها و اولویت بندی در این حوزه محصولات کاربردی تولید گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 653

به "ضرورت سرمایه گذاری بیشتر در طب اورژانس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت سرمایه گذاری بیشتر در طب اورژانس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید