شلعه ور شدن مجدد آتش اختلافات مورینیو و پوگبا

به گزارش تور استانبول، در حالی که مدتی بود رابطه مورینیو و پوگبا کمی شکل عادی به خود گرفته بود، اکنون خبر می رسد آتش این اختلافات دوباره شعله ور شده است.

شلعه ور شدن مجدد آتش اختلافات مورینیو و پوگبا

به گزارش خبرنگاران ، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی شب گذشته (شنبه) در هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس در خانه ساوتهمپتون با جبران عقب افتادگی 2 بر صفر، در نهایت نتیجه را به تساوی 2 بر 2 کشاند و یک امتیاز از این بازی گرفت که ژوزه مورینیو بعد از این بازی از عملکرد بازیکنان خط میانی اش ابراز نارضایتی کرد که به نظر می رسد منظور او بیشتر پل پوگبا بوده است.

نشریه دیلی رکورد انگلیس اکنون خبر می دهد که بعد از بازی شب گذشته، ژوزه مورینیو در رختکن منچستریونایتد هافبک فرانسوی اش را مورد انتقاد شدید قرار داده و او را ویروس خطاب نموده است. این نشریه به نقل از یکی از منابع خود در منچستریونایتد نوشته که مورینیو در رختکن به پوگبا گفته است: تو بازی نمی کنی. تو به هم تیمی ها و طرفداران احترام نمی گذاری و ذهنیت افراد صادق و خوب اطرافت را از بین می بری.

درگیری لفظی میان پوگبا و مورینیو پس از حذف منچستریونایتد از جام اتحادیه انگلیس شدت گرفت و انتشار ویدئویی از صحنه مشاجره این دو در تمرینات شیاطین سرخ هم این اختلاف را آشفته تر کرد. پوگبا در بازی شب گذشته عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد و در نیمی از 30 نبرد تن به تن ناموفق بود.

مورینیو پس از این بازی از عملکرد بازیکنانش خط میانی تیمش انتقاد کرد و گفت: ما در خط میانی سگ های دیوانه زیادی نداشتیم که بخواهند توپ را گاز بگیرند و حریف را تحت فشار قرار دهند. به نظرم البته اسکات مک تومینی و نمانیا ماتیچ که هافبک دفاعی هستند، کارشان را خوب انجام دادند و فیل جونز نیز هم کاملاً اوضاع را تحت کنترل داشت. مایلم بگویم که تنها مشکل ما این بود که حملات مهاجمان مان تداوم نداشت چون هافبک های ما توپ های زیادی را در میانه میدان لو دادند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 97

به "شلعه ور شدن مجدد آتش اختلافات مورینیو و پوگبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلعه ور شدن مجدد آتش اختلافات مورینیو و پوگبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید