سفر سه روزه رئیس جمهور آلمان به آفریقا

به گزارش تور استانبول، رئیس جمهور آلمان از امروز برای اولین بار سفر سه روزه ای را به کنیا شروع نموده که در آن مذاکراتی را با مقامات و مسئولین این کشور درباره مسائل مختلف بین المللی انجام خواهد داد.

سفر سه روزه رئیس جمهور آلمان به آفریقا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه جنرال آنسایگر آلمان، فرانک والتر اشتاین مایر، رئیس جمهور آلمان از روز دوشنبه سفر خود به کنیا را شروع کرد. این اولین بار است که یک رئیس جمهور از آلمان به کنیا در آفریقای شرقی سفر می نماید.

مذاکراتی درباره مبارزه با دگرگونی آب و هوا و دیجیتالی شدن با مقامات این کشور در دستور کار سفر رئیس جمهور آلمان به آفریقا نهاده شده است.

سفر اشتاین مایر به این منطقه برای مدت سه روز برنامه ریزی شده است. وی روز دوشنبه از طرف رئیس جمهور کنیا مورد استقبال نهاده شد. این دو مقام اروپایی و آفریاایی همچنین مذاکراتی را انجام دادند.

اشتاین مایر قرار است روز سه شنبه با نمایندگان جامعه مدنی در کنیا ملاقات نموده و درباره اوضاع این کشور آفریقای شرقی صحبت کند. همچنین ملاقات با نمایندگان مالی هم در برنامه سفر اشتاین مایر به کنیا نهاده شده است.

اشتاین مایر روز دوشنبه در مصاحبه با یک رسانه کنیایی از همه کشورهای اروپایی خواست که بیشتر به قاره آفریقا توجه نموده و همکاری های تنگاتنگ تری را با آن در پیش گیرند.

رئیس جمهور آلمان همچنین تاکید نمود که یک آینده خوب برای آفریقا برای توسعه ما و توسعه کل سیاره ما اهمیت بسزایی دارد.

اشتاین مایر آلمان و کنیا را کشورهای مهمی در مناطق خود ارزیابی نموده و این دو را شرکایی برای غلبه بر تکالیف و مسائل آینده دانست. به گفته وی موضوعات زیادی وجود دارد که هر دو کشور در آن می توانند از همکاری تنگاتنگی سود ببرند؛ از جمله این موضوعات مبارزه با تغییرات آب و هوایی و یک مسئله دیگر هم دیجیتالی شدن است.

اشتاین مایر کنیا را یک لنگر پایداری مهم در منطقه شرق آفریقا ارزیابی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 688

به "سفر سه روزه رئیس جمهور آلمان به آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر سه روزه رئیس جمهور آلمان به آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید