سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان

به گزارش تور استانبول، اگر به دنبال مقاصد رویایی برای سفر هستید و میخواهید ذهن و روح خود را آرامش دهید،

سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

سری به سواحل آفتابی و بکر یونان بزنید.

زمانی که شما در سواحل قدم میزنید احساس میکنید در بهشت هستید .

این همۀ شکوه و عظمت خدادادی همۀ و همۀ در این سواحل جمع شده هست. همینطور از روستاهای این کشور مشاهده کنید که قطعا از جذابیت خاصی برخوردار میباشند؛ با بودن در آنجا می توانید از تعطیلات خود نهایت لذت را ببرید و سفر بسیار جذابی داشته باشید.

همۀ جزایر یونان خوشگل و دل انگیز میباشند .

بعضی از جزایر که نزدیک هم واقع شده اند و بیشترا مورد دقت گردشگر ها میباشند، که عبارتند از:

سنترونی، کورفا، کریت، میکینوس، زیکینوس، تاسوس، میلوس، رودس، کفالونیا،

هایدرا، اسکیادوس، لزواس و بسیاری دیگر .

بعضی از آن ها مثل کریت سنترونی و کورفا، میکینوس میباشند و زینکنوس که از نظر گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار هست و همۀ وقت گردشگر های زیادی به این جزیره سفر می نمایند.

جزیره تاسوس

در جزیره تاسوس سواحل طلایی رنگ از شن و ماسه چسبیده به دامنه کوه در یک راستا امتداد می یابند. در اطراف می توانید خرابه های تاریخی و روستاهای کوچک را مشاهده نمایید که زیبایی این جزیره را دوچندان نموده هست. این جزیره افزون بر این که یک استراحتگاه شگفت انگیز هست، طلوع درخشان نور خورشید و بوی غذای محلی که در فضا پیچیده هست، به این زیبایی ها افزوده هست.

جزیره تاسوس یکی از جزایر خوشگل هست که شما می توانید تعطیلات خود را در آنجا بگذرانید، جزیره ای کوچک و مدور که در فاصله 7 کیلومتری از خشکی در شمال یونان در دریای اژه واقع شده هست.

جزیره تاسوس هنوز نسبتا دست نخورده هست ,

جهت اصلی رفت و آمد گردشگر ها نیست اما سرگرمی ها و مناظر جذاب بسیاری دارد .

تعطیلات شما را فراموش نشدنی خواهد نمود. جزیره تاسوس عظیم ترین جزیره در میان جزایر یونان هست .

پیشنهادهای زیادی برای سفر به این جزیره وجود دارد.

جزیره میلوس

جزیره میلوس یکی از زیباترین جزایر یونان هست .

در جنوب شرقی جزیره سیکلیدیس واقع شده است.

کوه های نعلی شکل، این جزیره را به یکی از زیباترین جزایر یونان بدل نموده هست.

جزیره میلوس در دهه قبل توانسته هست گردشگر های زیادی را به خود جذب کند و یکی از پرگردشگرترین مکان های گردشگری اروپا به شمار میرود. این جزیره همانند جزیره سانترینی آتشفشانی هست و تخته سنگ هایی با اشکال گوناگون به زیبایی این جزیره افزوده هست.

تخته سنگ های سرامیکی سفید که هر کدام باریکه هایی را از خود عبور میدهند .

در سرانجام به هم می پیوندند؛ برترین مکان برای شنا و غواصی هست.

این جزیر همینطور چند موزه جذاب هم دارد، از جمله موزه معدن، موزه قطب نماها. همینطور روستاهایی در اطراف وجود دارند و بندر ادامس نیز در این جزیره واقع شده است. این جا همینطور مکان های تاریخی زیادی دارد که به 1100 تا 2300 سال پیش از میلاد بر می گردد. یکی از دلایل محبوبیت این جزیره به خاطر این هست که مجسمه آفرودیت در این مکان بنا شده و همین حالا در موزه لوور پاریس نگه داری میگردد.

جزیره رودس

جزیره رودس یکی دیگر از جزایر محبوب در یونان هست که از نظر محبوبیت رقیب جزایر سنترونی و میکینوس محسوب میگردد. رودس دارای مناظر جذاب زیادی هست و همینطور در این جزیره هتل های لوکس متنوعی وجود دارد که شما میتوانید هر کدام راکه دوست دارید گزینش کنید و انواع امکانات ورزشی برای ورزش دوستان آماده شده هست که مورد رضایت خاطر بیشتر گردشگر ها شد. سواحل آن با شن و ماسه های طلایی و تخته سنگ های ساحلی تزیین شده و آب آن که چون کریستال شفاف هست.

جزیره اسکیاتوس

اسکیاتوس یکی از مناطق محبوب گردشگری هست که بین شهرهای اسکوپلس و والاس قرار گرفته و در تابستان بین ماه های جولای و آگوست خیل عظیمی از گردشگران برای مشاهده سواحل شنی، طلایی و هوای آفتابی آن از تمام نقاط دنیا خود را به این جزیره میرسانند. شهر اسکیاتوس که پایتخت و بندر اصلی این جزیره هست، میزبان خوبی برای گردشگر ها به حساب می آید زیرا که انواع امکانات رفاهی از جمله آژانس مسافرتی، فروشگاه ها، رستوران ها و امکانات اقامتی متنوعی برای آن ها فراهم شده هست تا اطمینان حاصل گردد که سفرشان امن و بی مخاطره خواهد بود.

از درون هواپیما تپه های پوشیده از درخت جزیره اسکیاتوس دیده میگردد که چشم ها را جادو میکند.

جزیره هیدرا

یکی دیگر از جزایر خوشگلی یونان جزیره هیدرا هست که دارای معماری تماشایی و بی نظیر با جاذبه ها و زیبایی های طبیعی فراوان بوده و به این خاطر دارای محبوبیت هست که پایتخت زیبایی ها هست و منزل های قرمز و خیابان های سنگ فرش و کوچه های تنگ همۀ اینها زیبایی خاصی به شهر داده هست. سابقا در دهه های 50 و 60 این جزیره مقصد هنرمندان بوده هست.

اما امروزه هزاران نفر از سراسر دنیا به این جزیره سرازیر می شوند ,

تا زیبایی های آن از جمله سواحل ماسه ای و شب های پرتلاطم آن را از نزدیک نظاره گر شوند.

جزیره هیدرا دارای 365 کلیسا هست به اندازه روزهای سال و شما گزینه بیشتری دارید و میتوانید هر روز را به مشاهده یکی از این جاذبه های جالب اختصاص دهید.

جزیره کفالونیا

جزیره کفالونیا که به نام سفالونیا هم شناخته میگردد،

یکی از معتبرترین جزایر در یونان و عظیم ترین آن ها هست.

این جزیره دارای سواحل پرتلاطم و صخره ای هست که با درختان کاج احاطه شده، همۀ مناظر و چشم اندازها آمیخته می شوند و زیبایی خاصی به جزیره می بخشند و تفریحات و زیبایی های این جزیره پایانی ندارد.

کفالونیا مکان مناسبی برای گردشگرانی هست که میخواهند تعطیلات آرامش بخشی داشته باشند .

منبع: گردشبان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 888

به "سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری رویایی به زیباترین جزایر یونان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید