دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش تور استانبول، جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان ابرکوه به منظور خدمات رسانی مطلوب به مهمانان و مسافران در ایام نوروز 98 با حضور معاون فرماندار ابرکوه، مسئول اداره میراث فرهنگی شهرستان و سایر اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری ابرکوه برگزار گردید.

دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد؛ علی اکبر اسحاقی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ابرکوه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز 98 شهرستان توضیح داد: ارائه خدمات مناسب به گردشگران و مسافران و نیز تنوع بخشی به خدمات در دستور کار کمیته اجرایی ستاد تسهیلات واقع شده است.

او با بیان اینکه با ارائه خدمات مطلوب می توان شرایط ماندگاری بیشتر مسافران را در شهرستان فراهم کرد، اضافه نمود: علاوه بر برگزاری جشنواره ها و نمایشگاه ها، مسئولان دستگاه های اجرایی و بوم گردی های منطقه نیز باید آمادگی لازم را برای اسکان به مسافران نوروزی داشته باشند.

اسحاقی با اشاره به اینکه آثار تاریخی و طبیعی شاخص باعث انتخاب ابرکوه به عنوان یکی از 14 شهر نمونه گردشگری در سطح ملی شده، اظهار کرد: این شهرستان از لحاظ تاریخی، طبیعی، گردشگری، صنایع دستی و فراوری سوغات، جاذبه های قابل توجهی دارد و در ایام نوروز باید این ظرفیت ها بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی گردد، همچنین تکریم و استقبال از مسافران نوروزی باید مورد توجه قرار گیرد.

مجاهد کرباسی مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان ابرکوه نیز در این نشست خاطر نشان کرد: به منظور معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و آثار طبیعی- تاریخی، کتابچه و نقشه راهنما توسط راهنمایان به مسافران ارائه می گردد.

او در ادامه اضافه نمود: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگرانی که در ایام تعطیلات نوروز98 به شهرستان ابرکوه سفر می نمایند هماهنگی های لازم نیز برای اقامت مسافران در اقامتگاه های بوم گردی این شهرستان پیش بینی و اجرا شده است. همچنین کلیه مراکز اقامتی و پذیرایی و اماکن تاریخی شهرستان آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

کرباسی در سرانجام به برگزاری برنامه های نوروزگاهی توسط انجمن سرو نگین بی همتای کویر اشاره نمود و اضافه نمود امیدواریم با برنامه ریزی های اجرا شده و همکاری همه کمیته ها میزبان خوبی برای مسافران نوروزی در سال 98 باشیم.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 149

به "دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ابرکوه ویژه نوروز 98 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید