تور بلغارستان ارزان: دلخانی قهرمان تورنمنت کشتی فرنگی بلغارستان شد

به گزارش تور استانبول، در سرانجام روز دوم رقابت های تورنمنت کشتی آزاد و فرنگی بلغارستان، نمایندگان ایران صاحب یک طلا و 3 برنز شدند.

تور بلغارستان ارزان: دلخانی قهرمان تورنمنت کشتی فرنگی بلغارستان شد

با ما سفر کنید و با تور بلغارستان ارزان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، در سرانجام روز دوم رقابت های کشتی آزاد و فرنگی جام دانکلوف و نیکولای پتروف بلغارستان، میثم دلخانی در وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال طلا دست یافت، علیرضا عبدولی در وزن 72 و علیرضا مهمدی در وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی و مصطفی قیاسی در وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد به مدال برنز رسیدند.

کشتی آزاد

در وزن 61 کیلوگرم داریوش حضرتقلی زاده در دور نخست با نتیجه 12 بر 10 مغلوب کولسنیک از مولداوی شد و با توجه به شکست این حریف مقابل راویندر از هند در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 70 کیلوگرم یوسف کامرانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 1 از سد ویسیلی از مقدونیه گذشت وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل رمضمان رمضان اف از بلغارستان با نتیجه 11 بر 1 باخت و با توجه به حضور حریفش در ملاقات فینال وی به گروه بازنده ها رفت. وی در این گروه با نتیجه 7 بر صفر از سد واسیلی پتروف از بلغارستان گذشت و به ملاقات رده بندی راه یافت. وی در این ملاقات با نتیجه 6 بر 1 مغلوب جیا آوالیانی از گرجستان شد و بعنوان پنجم رسید.

در وزن 79 کیلوگرم مصطفی قیاسی در دور نخست با با نتیجه 11 بر صفر حسن از بلغارستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل میرزاگالیف از قزاقستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل استینوف در حالی که 7 بر 1 پیش بود با توجه به سه اخطاره شدن این حریف روس به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل علی شعبان اف دارنده مدال برنز دنیا از بلاروس با نتیجه 3 بر 2 مغلوب و راهی ملاقات رده بندی شد. وی در این ملاقات با نتیجه 11 بر صفر از سد اریک رینبوک از استونی گذشت و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 92 کیلوگرم مهدی حاجیلوئیان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 2 مقابل عثمان نورماگمدوف دارنده مدال برنز دنیا از آذربایجان باخت و با توجه به باختن این حریف آذربایجانی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

کشتی فرنگی

در وزن 55 کیلوگرم سید آرش نگهداری پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل دریدی از الجزایر با نتیجه 11 بر صفر باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر الجزایری در مرحله نیمه نهایی، نگهداری حذف شد.

در وزن 63 کیلوگرم میثم دلخانی در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر دیمیتریجویچ از صربستان را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه و در صورت گذر از این حریف در درو دوم با نتیجه 7 بر 3 کانیبک اولو از قرقیزستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل اریک توربا دارنده مدال نقره بازی های اروپایی با نتیجه 7 بر 6 به رجحان رسید و به ملاقات فینال راه یافت. وی در ملاقات فینال با نتیجه 4 بر 3 از سد پریدون آبولادزه دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا از گرجستان گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه 8 بر 1 پورتمانن از سوئیس را مغلوب کرد و در دور بعد با نتیجه 8 بر صفر مغلوب علی ارسلان کشتی گیر کشورمان از صربستان شد و با توجه به راه یابی ارسلان به ملاقات فینال، عبدولی به گروه بازنده ها راه یافت. وی در این گروه با نتیجه 6 بر صفر حریف هندی را از پیش رو برداشت و راهی ملاقات رده بندی شد. وی در این ملاقات اوتار آبولادزه از گرجستان را با نتیجه 9 بر 6 و ضربه فنی شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 کیسمونی از مجارستان را مغلوب کرد و در دور سوم نیز با نتیجه 8 بر 1 از سد آسیکیف از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 2 بر 1 مغلوب گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال دنیا از گرجستان شد و به ملاقات رده بندی رفت. وی در این ملاقات با نتیجه 3 بر 1 از سد برانکو کواسویچ دارنده مدال برنز زیر 23 سال دنیا گذشت و به مدال برنز دست یافت.

بعلاوه امروز (آدینه) در مسابقات وزن 57 کیلوگرم کشتی آزاد رضا مؤمنی در دور نخست با نتیجه 7 بر صفر صالح کاتب از الجزایر را مغلوب کرد. وی در دور بعد مقابل افغان خاشالوف از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر باخت و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی، مومنی از دور رقابت ها کنار رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2005

به "تور بلغارستان ارزان: دلخانی قهرمان تورنمنت کشتی فرنگی بلغارستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بلغارستان ارزان: دلخانی قهرمان تورنمنت کشتی فرنگی بلغارستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید