پشتام باخت و راهی رده بندی شد

به گزارش تور استانبول، پژمان پشتام به ملاقات رده بندی وزن 82 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در نروژ رسید.

پشتام باخت و راهی رده بندی شد

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت های نیمه نهایی کشتی فرنگی قهرمانی دنیا با برگزاری مسابقات اوزان 55، 72، 77 و 82 کیلوگرم در شهر اسلو نروژ در حال برگزاری است که پژمان پشتام در ملاقات نیمه نهایی وزن 82 کیلوگرم مقابل برهان آکبوداک از ترکیه با نتیجه 5 بر 2 بازنده شد و شانس رسیدن به ملاقات فینال را از دست داد.

پشتام برای رسیدن به ملاقات نیمه نهایی در دور نخست با نتیجه 4 بر 3 سینگ هارپریت از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد طارق عبدالسلام شبلی محمد از بلغارستان را با نتیجه 7 بر 2 از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. پشتام در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 از سد رادیک کولی اف دارنده مدال نقره دنیا از بلاروس گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی در دور اول با نتیجه 6 بر 1 آیک مناتساکانیان دارنده مدال برنز دنیا از بلغارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد به گلا بولکوادزه قهرمان زیر 23 سال دنیا از گرجستان را هم با نتیجه 6 بر 1 شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل رومن ولاسوف قهرمان دنیا و المپیک از روسیه با نتیجه 10 بر یک شکست خورد و با توجه به فینالیست شدن ولاسوف، گرایی برای کسب مدال برنز به گروه شانس مجدد رفت.

در وزن 55 کیلوگرم سجاد عباس پور در دور نخست با نتیجه 10 بر 1 مغلوب مکس نوری از آمریکا شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در مرحله یک چهارم نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید

  • اسم سومی ایران با کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز/ رده بندی انفرادی و تیمی تعیین شد
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مهر 1400 بروزرسانی: 30 مهر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1822

به "پشتام باخت و راهی رده بندی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتام باخت و راهی رده بندی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید