چهارمین دوسالانه تجسمی بسته ها برگزیدگانش را شناخت

به گزارش تور استانبول، تهران (پانا) - مراسم اختتامیه و اهدای جوایز چهارمین دوسالانه بین المللی بسته ها برگزار گردید و بهترین های طراحی و بسته بندی این رویداد معرفی شدند.

چهارمین دوسالانه تجسمی بسته ها برگزیدگانش را شناخت

این رقابت که در 4 گروه اصلی با 9 زیرگروه تخصصی با حضور شرکت کنندگانی از ایران و 16 کشور از سراسر دنیا برگزار گردیده بود با اعلام اسامی و اهدای تندیس دوسالانه و لوح افتخار به برگزیدگان به ایستگاه پایانی رسید. هیات داوران 9 نفره دوسالانه چهارم بسته ها شامل سه داور ایرانی و شش داور خارجی از کشورهای تایلند، هند، انگلستان، هلند، ایتالیا و عمان بوده اند.

در این رویداد که عصر روز پنجشنبه 5 اسفند 1400، ساعت 17 در تالار زمرد هتل هما برگزار گردید از بیش از 70 هنرمند و استودیوی دیزاین تقدیر و قدردانی شد.

در مراسم اختتامیه دوسالانه بسته ها که با حضور راه یافتگان این دوره و جمعی از پیشکسوتان و فعالان حوزه صنعت انجام شد ایمان آل مظفر دبیر دوسالانه بسته ها از آینده ای روشن و برنامه های آینده دوسالانه بسته ها در توسعه روابط این دوسالانه در عرصه بین المللی اطلاع داد.

در ادامه متین میرزایی هم بنیانگذار و مدیر روابط عمومی دوسالانه بسته ها گفت برای رشد احتیاج داریم کنار هم بایستیم و این نمایشگاه حاصل همکاری همه کسانی است که در این رویداد حضور داشته اند و رشد در عرصه بسته بندی اتفاق نمی افتد مگر با همکاری همگانی، بعلاوه کیانوش آتشی مدیر روابط بین الملل دوسالانه بسته ها از فصل جدیدی از همکاری با جوایز دنیای در صورت بهبود اوضاع بین الملل کشور اطلاع داد.

چهارمین دوسالانه در شهریور ماه 1400 فراخوان خود را اظهار داشت و پس از دریافت نزدیک به 500 اثر از 17 کشور دنیا، هیات داوران 293 اثر از 131 شرکت کننده را در لیست راه یافتگان به نمایشگاه قرار دادند. نزدیک به 100 اثر از 16 کشور دنیا از سوی 20 شرکت کننده که اغلب استودیوهای دیزاین بودند به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. هنرمندانی از کشورهای آمریکا، ژاپن، ایتالیا، اسپانیا، آرژانتین، روسیه، بلاروس، لهستان، هنگ کنگ، مصر، یونان، ارمنستان، ترکیه، مکزیک، سوئد، ویتنام با ارسال آثار خود در دوسالانه 1400 شرکت نموده بودند.

برندگان اصلی بخش های مختلف این دوسالانه به توضیح زیر اعلام شد

جایزه منتخب هیات داوران و جایزه منتخب بازدید مردمی به محسن کوفیانی برای بسته بندی قهوه پروشات رسید و جایزه منتخب بسته ها را نیز استودیو دیزاین رایمون دریافت کرد.

در بخش بسته بندی های پایدار و دوست دار محیط زیست جایزه اول به محمدرضا پارسا، ریحانه فراهانی و علی حبیب الهی برای بسته بندی خرمای ماهیا رسید.

در بخش ایده ها و کانسپت های خلاق/ ایده ها و کانسپت های خلاق تجربی و دانشجویی عنوان نخست به پرنیا مقیاسیان بابت بسته بندی زعفران تعلق گرفت.

در بخش ایده ها و کانسپت های خلاق/ کانسپت های خلاق حرفه ای عنوان نخست به ترمه مغانلو برای طراحی بسته بندی چای لاهیجان رسید.

در بخش کسب و کارهای نوپا و محصولات خانگی هم نازنین بهزادی یگانه برای بسته بندی عسل سوینچ مقام نخست را کسب کرد.

جایزه نخست بخش زیرگروه نوشیدنی ها به محمدرضا اسلام پرست و بسته بندی آب میوه های شادلی رسید.

جایزه نخست زیرگروه انواع مواد غذایی به استودیو دیزاین کن دو برای بسته بندی پک فست فود کاریز کوچیکه تعلق گرفت.

در زیرگروه تنقلات، آجیل، شیرینی و خشکبار بسته بندی عسل هانزا با طراحی رامین عسگری برنده جایزه نخست شد.

جایزه نخست بخش زیرگروه محصولات زیبایی، سلامت، بهداشت و مراقبت شخصی به سید سجاد ایزدی و بسته بندی شربت ویتامین بچه ها کیدوتنس رسید.

ادیو استودیو هم برنده جایزه نخست زیرگروه محصولات صنعتی و لوازم خودرو برای بسته بندی LED بروکس شد.

در زیرگروه محصولات مربوط به خانه و آشپزخانه بسته بندی غذای ارگانیک حیوانات خانگی با طراحی محمدرضا گل پرور برنده جایزه نخست شد.

جایزه نخست بخش بسته بندی های بسط دهنده برند به سجاد ربانی و بسته بندی شیشه های دست ساز آبین رسید.

استودیو پلاس هم برنده جایزه نخست بسته بندی انواع هدایا برای بسته بندی هدیه استودیو نا بین شد.

در زیرگروه سایر محصولات بسته بندی حشره کش های اسنایپر با طراحی استودیو پلاس برنده جایزه نخست شد.

بعلاوه مهرداد عالی پور هریسی از مجموعه دانش بنیان پنتر برنده جایزه احترام به حقوق مصرف کننده این دوره از دوسالانه شد. بعلاوه جایزه بهترین مجتمع چاپ و بسته بندی محصولات دارویی و آرایشی بهداشتی نیز اهدا شد به آقای امیر هومن محمدی مجتمع چاپ هودیس.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2029

به "چهارمین دوسالانه تجسمی بسته ها برگزیدگانش را شناخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین دوسالانه تجسمی بسته ها برگزیدگانش را شناخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید