دانشگاه های آزاد به اکوسیستم نوآوری تبدیل می شوند

به گزارش تور استانبول، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز فضای جدیدی از آموزش با ایجاد مراکز نوآوری انجام می گردد. که در این صورت برای آموزش جدید ساختمان های دانشگاه آزاد مرکز شهر تهران در راستای تغییر ریل دانشگاه و بر اساس سند دانشگاه اسلامی به مراکز و اکو سیستم نوآوری تبدیل خواهد شد.

دانشگاه های آزاد به اکوسیستم نوآوری تبدیل می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات چگونه برای تحصیل به کانادا برویم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در آئین افتتاح سرای نوآوری و شتابدهی توسعه صنایع منطقه ای که صبح امروز در ساختمان دکتر قریب برگزار گردید،گفت: امروز فضای جدیدی از آموزش با ایجاد مراکز نوآوری انجام می گردد که در این صورت برای آموزش جدید ساختمان های دانشگاه آزاد مرکز شهر تهران در راستای تغییر ریل دانشگاه و بر اساس سند دانشگاه اسلامی به مراکز و اکو سیستم نوآوری تبدیل خواهد شد.

وی اضافه نمود: از زمانی که مسوولیت دانشگاه را گرفتم معاونت علمی همکاری خوبی را با ما دارد به طوری که این مراکز در همه شهرها افتتاح خواهد شد در واقع از همه ظرفیت 400 واحد دانشگاه آزاد برای نوآوری استفاده می گردد و سال جاری رسالت ما در به خدمت درآوردن دانشگاه برای توسعه مالی است.

طهرانچی توضیح داد: شاخص کارآمدی را برای دانشجویان در نظر گرفته ایم تا بتوانیم در اقتصاد کشور تحول ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 996

به "دانشگاه های آزاد به اکوسیستم نوآوری تبدیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های آزاد به اکوسیستم نوآوری تبدیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید