خبرنگاران پروازهای ایران ایر به میلان همچنان انجام می گردد

به گزارش تور استانبول، تهران - خبرنگاران - سفارت ایران در ایتالیا اعلام نمود: پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر به میلان همچنان ادامه دارد.

خبرنگاران پروازهای ایران ایر به میلان همچنان انجام می گردد

با ما همراه باشید و با تورهای نوروزی ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سفارت ایران در ایتالیا با صدور اطلاعیه ای گفت: پروازهای ایران ایر به میلان همچنان استمرار داشته و فعلا تصمیمی مبنی بر محدودیت یا قطع آن اتخاذ نشده است.

در این اطلاعیه سفارت ایران در ایتالیا از تمامی هموطنان درخواست کرد با توجه به شرایط موجود در این کشور از انجام سفرهای غیرضروری، حضور در مراکز پرجمعیت، فضاهای بسته و مراکز خرید و پر تردد تا حد ممکن خودداری نمایند.

به گزارش خبرنگاران، در پی گسترش کرونا در ایتالیا و همچنین ایران، بسیاری از شرکت های هواپیمایی پروازهای خود را به مقصد این دو کشور با محدودیت همراه کردند.

همچنین سفارت ایران در رم در اطلاعیه دیگری خطاب به ایرانیان مقیم ایتالیا گفت: با توجه به تصمیمات دولت ایتالیا برای گذر از بحران ناشی از انتشار گسترده ویروس کرونا، درخواست می گردد انجام امور کنسولی غیر ضروری خود را به بعد موکول نمایند.

در این اطلاعیه آمده است: در موارد ضروری نیز کوشش گردد قبل از حضور در بخش کنسولی از تکمیل مدارک و انجام فرآیندهای لازم اداری در سامانه میخک و... برای جلوگیری از تردد اضافی اطمینان حاصل گردد.

کیانوش جهانپور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز گفت: تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به 3 هزار و 513 نفر و فوت ناشی از آن به 107 نفر رسید و همچنین 739 نفر تا به امروز بهبود یافته اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 839

به "خبرنگاران پروازهای ایران ایر به میلان همچنان انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروازهای ایران ایر به میلان همچنان انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید