خبرنگاران مشروطی دانشجو با شروط خاص بی تاثیر است

به گزارش تور استانبول، تهران - خبرنگاران - معاون دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران گفت: اگر مدل دانشجو در دروس گذرانده شده نیم سال دوم 99-98 کمتر از حد نصاب مشخص بوده و مشروط گردد، با نظر کمیسیون موارد خاص دانشگاه این مشروطی بی اثر در نظر گرفته خواهد شد.

خبرنگاران مشروطی دانشجو با شروط خاص بی تاثیر است

ابوالفضل واحدی روز یکشنبه در نشست خبری که به صورت مجازی با خبرنگاران برگزار گردید، اضافه نمود: با توجه به شیوع کرونا، مصوبات و ضوابط جدیدی در نیم سال دوم 99-98 از جمله بی اثر شدن مشروطی دانشجویان با شروط خاص، اتخاذ شدهاست. یعنی اگر مدل دانشجو در دروس گذرانده شده نیم سال دوم 98-99 کمتر از حد نصاب مشخص (12 در مقطع کارشناسی و 14 در ارشد) باشد، با نظر کمیسون موارد خاص دانشگاه این مشروطی بی اثر می گردد.

وی اضافه نمود: در صورتی که دانشجویی شرایط ادامه تحصیل در این نیم سال را نداشته باشد، دانشکده می تواند درخواست حذف نیمسال را آنالیز کند.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با بیان برای همکاری با دانشجویان کارشناسی تعداد دروس معرفی به استاد به 4 درس افزایش یافته، توضیح داد: دانشجویان کارشناسی که در نیم سال اول کارآموزی اخذ کردند، تا خاتمه تابستان 99 فرصت اتمام کارآموزی را دارند.

واحدی با تاکید بر اینکه تأخیر در فرآیند دانش آموختگی و تسویه برای دانشجویانی که فارغ التحصیل می شوند، لحاظ خواهد شد، گفت: سایر مواردی که مصادیق آنها عنوان نشد در کمیته های مختلف دانشگاه آنالیز و تصمیم گیری می گردد.

وی درباره تسهیلات آموزشی دانشگاه برای دانشجویان دکتری گفت: برای دانشجویان دوره دکتری که آماده گذراندن امتحان جامع کتبی هستند، به میزان تأخیر در زمان برگزاری این امتحان به سنوات مجاز آنها اضافه می گردد. البته امتحان کتبی جامع پس از عادی شدن شرایط برگزار می گردد.

دفاع خاتمه نامه ها غیرحضوری انجام می گردد

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت برای دانشجویان مشمول پرداخت شهریه شرح داد: برای این دانشجویان اضافه سنوات در دروسی که در نیمسال جاری امتحان می دهند، شهریه متغیر و بخشی از شهریه ثابت به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت درباره شیوه برگزاری سمینارها و دفاعیه ها گفت: دفاع از خاتمه نامه ارشد و دکتری فقط با حضور اساتید راهنما یا به صورت غیرحضوری برگزار می گردد. البته در صورت وجود مشکل سنوات، امکان برگزاری دفاع به صورت غیرحضوری نیز وجود دارد.

وی ادامه داد: برای دانشجویان کارشناسی که تا خاتمه اسفند ماه فرصت داشتند تا از پروژه نهایی خود دفاع نمایند، این زمان تا 15 خرداد 99 تمدید شد.

واحدی ادامه داد: دانشجویان کارشناسی ارشد ورودی مهر 96 نیز اگر تا تاریخ 15 خرداد نتوانند دفاع نمایند نمره آنها در نیم سال اول ثبت شده و با احتساب 5 نیم سال فارغ التحصیل خواهند شد.

وی اضافه نمود: برای دانشجویان ارشد ورودی مهر 97 نیز که برای خاتمه نامه احتیاج به حضور در آزمایشگاه تحقیقاتی دارند، در صورت تأیید آن توسط استاد راهنما و دانشکده، تأخیر پیش آمده به سنوات دانشجو اضافه می گردد.

امکان حذف واحد درسی برای دانشجو فراهم است

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه در این نیم سال دانشجو تا 2 درس نظری با تأیید دانشکده می تواند حذف اضطراری کند، اظهار داشت: در صورتی که دانشجو درسی را در این نیم سال امتحان داده و نمره قبولی نیاورد، نمره این درس از کارنامه دانشجو حذف آئین نامه ای خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 946

به "خبرنگاران مشروطی دانشجو با شروط خاص بی تاثیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشروطی دانشجو با شروط خاص بی تاثیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید