خبرنگاران ستاد بحران چهارمحال و بختیاری تا نیمه فروردین آماده باش است

به گزارش تور استانبول، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد بحران استان در قالب طرح اقدامات آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در تعطیلات نوروز سال جاری از 25 اسفندماه 1399 تا 17 فروردین ماه 1400 فعال و در آماده باش کامل است.

خبرنگاران ستاد بحران چهارمحال و بختیاری تا نیمه فروردین آماده باش است

خسرو کیانی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران تاکید نمود: در این طرح،مطلع سازی عمومی مبنی بر جلوگیری از استقرار در بستر و حریم رودخانه ها و مکان های پرخطر و حادثه خیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه نمود: آماده باش کامل گروه های مهار آتش به ویژه در جنگل ها، مرتع ها، عرصه های طبیعی، تفرج گاه ها و پایش مناطق به منظور پیشگیری از گسترش هرگونه آتش سوزی احتمالی در طرح اقدامات آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در تعطیلات نوروز مورد توجه اعضای ستاد مدیریت بحران استان است.

کیانی توضیح داد: برای تعطیلات نوروز سال جاری، ساماندهی و بروزرسانی قابلیت ها، ظرفیت ها و توان تجهیزاتی و تدارکاتی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری با هدف به کارگیری بهنگام در زمان وقوع حوادث احتمالی در اولویت واقع شده است.

وی اضافه نمود: رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا اولویت نخست در اجرای طرح اقدامات آمادگی رویارویی با حوادث احتمالی در تعطیلات نوروز سال جاری به شمار می رود.

به گزارش خبرنگاران، چهارمحال و بختیاری با شرایط توپوگرافی خاص و شیب بالا جزو استان های پیشتاز کشور در حوادث طبیعی مانند زلزله، سیل و آتش سوزی جنگل ها است.

بیشترین خط رانش چهارمحال و بختیاری در شهرستان های اردل، کوهرنگ، کیار و لردگان وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1536

به "خبرنگاران ستاد بحران چهارمحال و بختیاری تا نیمه فروردین آماده باش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد بحران چهارمحال و بختیاری تا نیمه فروردین آماده باش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید