خبرنگاران تکریم از 30 سال خدمت صادقانه رییس خبرگزاری خبرنگاران کرمانشاه

به گزارش تور استانبول، کرمانشاه- خبرنگاران- آیین تجلیل و قدردانی از علی مولوی رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی (خبرنگاران) مرکز کرمانشاه و پیشکسوت رسانه ای استان که بیش از 30 سال در عرصه خبر و اطلاع رسانی فعالیت داشت روز یکشنبه در سرسرای تدبیر استانداری برگزار گردید.

خبرنگاران تکریم از 30 سال خدمت صادقانه رییس خبرگزاری خبرنگاران کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، این مراسم با حضور خوش اقبال معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، جمعی از اصحاب فرهنگ و هنر، پیشکسوتان و فعالان خبری استان، مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران روابط عمومی برگزار گردید.

خبرنگاران یکی از استوانه های مهم اطلاع رسانی در کرمانشاه است

جلیل آهنگرنژاد نویسنده، شاعر و فعال رسانه ای استان کرمانشاه در این جلسه آقای مولوی را یکی از بهترین های استان در حوزه خبر و اطلاع رسانی دانست و گفت: امروز که برنامه های کاربردی فضای رسانه ای را با چالش های جدیدی روبرو نموده است، آقای مولوی با داشتن یک تیم یک دست حرفه ای، ارزشمند و عالمانه در حوزه رسانه استان کار کردند.

مدیر مسوول نشریه صدای آزادی با اشاره به اینکه خبرنگاران رسانه رسمی دولت است، گفت: خبرنگاران در طول سالیان گذشته نشان داده است اهل تحسین گفتن نیست و در سایر حوزه ها و مسائل جامعه هم به صورت حرفه ای ورود پیدا می نماید که بسیار ارزشمند است.

آهنگرنژاد خبرنگاران را یکی از استوانه های مهم اطلاع رسانی در کرمانشاه دانست و گفت: امروز متاسفانه بعضی از مدیران به رسانه های بدون شناسنامه بها می دهند در صورتی که باید نوع نگاه خبرنگاران که به دور از احساسات و با اندیشه کافی فعالیت می نماید، تقویت و به عنوان یکی از الگوهای ارزشمند رسانه ای معرفی گردد.

از هیچ مدیری درخواست شخصی نکرد

مدیر خبرگزاری ایسنا هم در این جلسه با اشاره به صبوری، متانت و حسن اخلاق آقای مولوی گفت: ویژگی شاخص آقای مولوی که به آن اشاره نشد سلامت کاری ایشان است.

رضا کبودی اضافه کرد: امروز در بسیاری از رسانه ها بر سر درخواست های شخصی بلواهای زیادی به پا می گردد اما هیچ مدیری نیست این ادعا را مطرح کند که آقای

مولوی درخواست شخصی از او داشته است و خوشبختانه این نقطه سیاه در کارنامه کاری آقای مولوی وجود ندارد.

آقای مولوی شخصیت و غرور خبرنگاران را حفظ کرد

مدیر خبرگزاری کردپرس در کرمانشاه هم گفت : آقای مولوی با اینکه در بخش دولتی کار می کرد اما یک خبرنگار و روزنامه نگار باقی ماند و امروز هم روز تجلیل از یک خبرنگار است.

بهزاد خالوندی گفت : من از نزدیک با خبرنگاران ارتباط داشتم و اطلاع دارم که درخواست های غیرحرفه ای بسیاری از خبرنگاران می شد اما آقای مولوی با درایت و دوراندیشی اوضاع را مدیریت کرد تا شخصیت، غرور و اصالت خبرنگاران حفظ گردد.

آقای مولوی سرمایه ارزشمندی برای خبرنگاران بود

رییس خبرگزاری خبرنگاران مرکز همدان هم در این جلسه گفت: آقای مولوی در طول 30 سال خدمت خود هیچگاه برای ما همکار نبود و همواره مانند یک برادر بزرگتر، استاد و الگو منشا خیر و برکت برای ما و مجموعه خبرنگاران بود.

محسن فتاحی اخلاق، منش، آرامش و صعه صدر را ویژگی های شاخص آقای مولوی برشمرد و گفت : حوزه خبر یکی از حوزه های پراسترس و پردغدغه محسوب می گردد اما آقای مولوی همه مسائل را با آرامش و صبوری مدیریت می کرد و در در این سالها کوچکترین حاشیه ای نداشت و امروز هم متاسفیم که چنین سرمایه ارزشمندی را در کنار خود نداریم.

از توان آقای مولوی استفاده می کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه هم در انتهای این جلسه آقای مولوی را مدیری صادق، مردم دار و اخلاق مدار دانست و گفت : وظیفه خود می دانیم قدردان شخصی باشیم که در دوران خدمت خود با صداقت، کوشش فراوان، ایثار و ازخودگذشتگی کار کرد و اگر محدودیت های کرونا نبود مراسمی مفصل تر را تدارک می دیدیم.

خوش اقبال ادامه داد : آقای مولوی در دوران خدمتش برای استان منشا خیر و برکت بوده است و امروز بسیاری از دوستان، همکاران و مردم با شنیدن خبر بازنشستگی شما ناراحت و غمگین هستند.

وی با اشاره به اینکه از اقای مولوی نامی نیک در استان کرمانشاه به یادگار مانده است گفت: آقای مولوی بازنشسته نشده اند و ما از توان و ظرفیت ایشان در بخش های مرتبط استفاده می کنیم.

علی مولوی پس از 30 سال خدمت صادقانه در خبرگزاری خبرنگاران به افتخار بازنشستگی نایل شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1523

به "خبرنگاران تکریم از 30 سال خدمت صادقانه رییس خبرگزاری خبرنگاران کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تکریم از 30 سال خدمت صادقانه رییس خبرگزاری خبرنگاران کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید