خبرنگاران شروع بازسازی خطوط ریلی شرکت سیلوی یزد پس از نیم قرن

به گزارش تور استانبول، یزد- خبرنگاران - مدیرکل راه آهن منطقه یزد گفت: شرکت سیلوی گندم استان بوسیله یک خط فرعی به شبکه ریلی این خطه متصل شده و پس از 50 سال از تاسیس این خط، عملیات بازسازی آن شروع شده است.

خبرنگاران شروع بازسازی خطوط ریلی شرکت سیلوی یزد پس از نیم قرن

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

سید مصطفی داودی با بیان اینکه شرکت سیلوی گندم یزد در فاصله هزارو 200 متری ایستگاه واقع شده است اضافه نمود: طی 50 سال که از تأسیس خطوط مورد اشاره می گذرد هیچ گونه عملیات بهسازی روی آن صورت نگرفته است که اکنون عملیات آن شروع شده است.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد، وی گفت: به منظور ارتقاء ایمنی، افزایش بهره وری و جلوگیری از صدمات لکوموتیو و واگن ها، عملیات بازسازی خطوط سیلوی یزد به طول 2 هزار متر توسط گروه خط و سازه های فنی راه آهن یزد شروع شده است.

داودی خاطر نشان کرد: عملیات روسازی خطوط شرکت سیلوی یزد با مشارکت راه آهن صورت می گیرد و از کوبلاژهای با تراروس چوبی استفاده خواهد شد.

وی اضافه نمود: سالانه بالغ بر 23 هزار تن محمولات بوسیله ناوگان ریلی از مبدا استان های فارس، خوزستان، بندرعباس و شهرستان های حومه استان یزد در آن شرکت تخلیه می گردد.

حدود هزار کیلومتر خط آهن شامل هفت درصد مجموع خطوط ریلی کشور در استان یزد واقع شده است و بیش از 30 درصد عملیات معادل چهار برابر بازدهی و بهره وری این بخش به نسبت دیگر نواحی کشور مربوط به این منطقه است.

در هر شبانه روز 120 رام قطار از این محدوده تردد می نماید که 30 مورد آن مسافربری است.

راه آهن یزد با سهم حدود 40 درصد حمل و نقل بار ایران در 18 سال گذشته در صندلی نخست کشور واقع شده است.

بیش از 80 درصد موادمعدنی و افزون بر 70 درصد بارهای ترانزیتی کشور از این استان عبور می نماید.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 969

به "خبرنگاران شروع بازسازی خطوط ریلی شرکت سیلوی یزد پس از نیم قرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شروع بازسازی خطوط ریلی شرکت سیلوی یزد پس از نیم قرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید