ورزشکار زنجانی مدال نقره را به گردن آویخت

به گزارش تور استانبول، مهدی محمدی یکی از دو ورزشکار زنجانی اعزامی به رقابت های قهرمانی آسیا، توانست عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کند.

ورزشکار زنجانی مدال نقره را به گردن آویخت

به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا از 25 مهرماه شروع شد که در دومین روز این رقابت ها، مهدی محمدی یکی از دو ورزشکار زنجانی اعزامی به کره جنوبی توانست مدال ارزشمندی نقره را برای ورزش زنجان و ایران اسلامی به ارمغان بیاورد.

در دومین روز رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا، مهدی محمدی، رکابزن زنجانی اعزامی به این مسابقات در بخش پاراسایکلینک ماده 4 کیلومتر مقدماتی توانست عنوان نخست را از آن خود نموده و به مرحله فینال این ماده راه یابد که در مرحله پایانی نیز با قرار دریافت در صندلی دوم، مدال ارزشمند نقره را از آن خود کرد.

محمدی در روز اول این مسابقات که در ماده یک کیلومتر برگزار گردید، عنوان چهارمی را از آن خود نموده بود. محمد رجب لو، دیگر ورزشکار زنجانی حاضر در این رقابت ها نیز در دومین روز این مسابقات عنوان پنجمی را در ماده 4 کیلومتر انفرادی به دست آورد.

تیم ملی دوچرخه سواری ایران با 10 رکابزن در رده های جوانان و بزرگسالان و در دو بخش مردان و زنان در این رقابت ها شرکت نموده است. محمد پراش به عنوان سرمربی و محمود حضوری نیز به عنوان مکانیسین، تیم را همراهی می نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 478

به "ورزشکار زنجانی مدال نقره را به گردن آویخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزشکار زنجانی مدال نقره را به گردن آویخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید