جام ملت های آسیا، جشن صعود ژاپن با کسب دومین برد پیاپی، زور عمان به داور نرسید

به گزارش تور استانبول، تیم ملی فوتبال ژاپن با رجحان مقابل عمان به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام ملت های آسیا راه یافت.

جام ملت های آسیا، جشن صعود ژاپن با کسب دومین برد پیاپی، زور عمان به داور نرسید

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای روز نهم جام ملت های آسیا در امارات، از ساعت 17 امروز به وقت تهران تیم های ژاپن و عمان از گروه F در استادیوم زاید اسپورت سیتی برابر هم به میدان رفتند که در سرانجام تیم ژاپن با نتیجه یک بر صفر حریفش را شکست داد و با 6 امتیاز راهی مرحله یک هشتم نهایی شد.

در این بازی که به قضاوت مهد امیرول ایزوان از مالزی برگزار گردید، احمد ال مهیجری، سعد المخیمی و راعد صالح از عمان و ریتسو دوان و تاکومی مینامینو از ژاپن اخطار گرفتند.

این دیدار تحت تاثیر اشتباهات داور مالزیایی نهاده شد. در دقیقه 28 در حالی پنالتی به نفع ژاپن گرفته شد که به نظر نمی رسید برخوردی میان بازیکنان این دو تیم در محوطه جریمه اتفاق افتاده باشد. همچنین در دقایق سرانجامی نیمه اول شوت محکم مهاجم عمان به دست ناگاتومو برخورد کرد و در حالی که عمانی ها به شدت اعتقاد به پنالتی داشتند، اما داور نقطه کرنر را نشان داد. این در حالی بود که پنالتی در این صحنه کاملاً واضح بود.

در جدول گروه F ژاپن با 6 امتیاز در صدر است، ازبکستان که از ساعت 19:30 امشب برابر ترکمنستان قرار می گیرد، 3 امتیاز دارد و ترکمنستان و عمان نیز بدون امتیاز رتبه های سوم و چهارم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 123

به "جام ملت های آسیا، جشن صعود ژاپن با کسب دومین برد پیاپی، زور عمان به داور نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام ملت های آسیا، جشن صعود ژاپن با کسب دومین برد پیاپی، زور عمان به داور نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید