جابرزاده: چرا شناگران اصفهانی به صربستان اعزام نشدند، حداقل یاری نمایند افقری به حق و حقوق خود برسد

به گزارش تور استانبول، مدیر عامل باشگاه شنا اریس گفت: باید یک نفر با شجاعت و بدون سانسور خبری برای جامعه شنا شرح دهد.

جابرزاده: چرا شناگران اصفهانی به صربستان اعزام نشدند، حداقل یاری نمایند افقری به حق و حقوق خود برسد

مسعود جابرزاده مدیرعامل باشگاه شنا اریس اصفهان (پایگاه قهرمانی اصفهان) در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد از دست رفتن شانس حضور افقری در المپیک با سهمیه مستقیم اظهار کرد: به تیم اصفهان اعتماد نکردند و شناگران اصفهانی به مسابقات صربستان اعزام نشدند، زمان ثبت نام ورزشکاران برای یونیورسالیتی هم که بعد از مسابقات صربستان بود و با این شرایط و طبق قانون اکنون بالسینی راهی المپیک خواهد شد.

وی گفت: اکنون باید یکی جوابگو باشد که چرا این ورزشکاران به مسابقات انتخابی المپیک صربستان اعزام نشدند. این شناگران با هزینه باشگاه به مسابقات بلغارستان اعزام شدند و نتیجه بهتری از تیم ملی دریافتد. سه رکورد ملی زدند و سهمیه B المپیک را بدست آوردند. به نظرم باید اکنون یک نفر با شجاعت کار را گردن بگیرد و اگر مقصر بوده شرح دهد. بالاخره حداقل خواسته جامعه شنا این است که بدون سانسور خبری و شفاف بگویند چرا افقری رکورد B المپیک گرفت؟ چه کسی هزینه ها را به عهده گرفت و برنامه های تمرینی را انجام داد. صحبت ها تناقض دارد، کادر فنی گفته که افقری خوب نبوده و به همین علت به مسابقات صربستان اعزام نشده است. او که خوب نبوده چطور برترین نتیجه را گرفته است و آنهایی که خوب بودند چطور نتیجه ندریافتد؟

جابرزاده گفت: هرچند که تیم ملی هم در صربستان نتیجه خوبی گرفت اما چرا اسامی این شناگران اصفهان در تیم ملی و برای مسابقات صربستان نبود. 4 شناگر و 4 مربی به صربستان اعزام شدند آیا نمی شد این ورزشکاران هم اعزام شوند تا یک باشگاه مجبور نگردد به این سبب که حقی ضایع نگردد آنها را اعزام کند. یک نفر جواب جامعه شنا را شفاف و با انصاف بدهد.

وی گفت: بالسینی از شناگران خوب ما است که به المپیک اعزام می گردد. برای ما هم یک دلایل قانونی آورده اند اما اینکه چرا ورزشکاران ما قبل از 20 ژوئن (30 خرداد) مسابقه نداده اند را کسی پاسخ نداده است. چرا ما 25 ژوئن سهمیه گرفتیم و چرا نشد این تغییرات را اعمال و مدیریت نمایند.

جابرزاده در مورد پر شدن حد نصاب 100 پروانه در رکورد B المپیک گفت: نه اینطور نیست. علیرضایی هم که در 2008 پکن ورودی B را گرفت همین شرایط بود. چطوری آن موقع مدیریت شد. همه کوشش فدراسیون و کل ایران برای دریافت ورودی B بود و کسی برای ورودی A به مسابقات نرفته بود. فکر نمی کنم هیچ کس ادعا داشته باشد که برای دریافت ورودی A به صربستان رفته باشد. ما خیلی کوشش کردیم که این ورودی را بگیریم. می دانیم که سطح شنای ما در همین سطح است که البته بعد از این برای ورودی A هم می گردد اقدام کرد. اینکه گفته می گردد افقری انتخاب نشده و باید برترین امتیاز به المپیک می رفت و ظرفیت پر شده مگر در 200 پروانه ظرفیت آزاد است؟

مدیر عامل باشگاه اریس گفت: با افقری صحبت کردم او محکم و پایدار برای المپیک بعد کوشش می نماید و قول داده اولین ورودی المپیک بعدی را کسب کند. این افتخار برای من است. افقری اسطوره شنای ایران است. او با کمترین امکانات و بضاعت برای ورودی المپیک کوشش کرد. برای ورودی 2008 پکن هزینه، کوشش و مسابقات زیادی انجام شد تا منجر به سهمیه شد اما این دوره افقری بدون هزینه و هیچ مسابقه سهمیه گرفت. او با مربی ایرانی دلاوری و کار بزرگی کرد. باید بهتر مدیریت و به شناگران اصفهان اعتماد می شد. باید خودشان شناگران را اعزام می کردند. باید حداقل اکنون همه یاری نمایند تا افقری به حق و حقوق خود برسد و دیده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 تیر 1400 بروزرسانی: 27 تیر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1701

به "جابرزاده: چرا شناگران اصفهانی به صربستان اعزام نشدند، حداقل یاری نمایند افقری به حق و حقوق خود برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابرزاده: چرا شناگران اصفهانی به صربستان اعزام نشدند، حداقل یاری نمایند افقری به حق و حقوق خود برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید