تفریحات و مکان های تفریحی دبی برای بچه ها

به گزارش تور استانبول، امروزه دبی به یکی از مهمترین مقاصد دنیاگردی تبدیل شده است که هر ساله تعداد زیادی دنیاگرد را از تمام نقاط دنیا به خود جذب می نماید که بسیاری از این مسافران با تهیه و خرید اینترنتی بلیط هواپیما تهران دبی به این شهر سفر می نمایند. دبی شهری است که سنت و مدرنیته در بافت شهری آن به خوبی قابل مشاهده است و یکی از دلایل جذابیت این شهر برای دنیاگردان نیز همین موضوع است. همچنین در دبی تفریحات و جاذبه های دنیاگردی فراوانی وجود دارد و باعث می گردد کسانی که به این شهر سفر می نمایند همواره جایی برای دیدن و تفریح داشته باشند.

تفریحات و مکان های تفریحی دبی برای بچه ها

دبی به دلیل نزدیکی به ایران بسیاری از گردشگران ایرانی را هم به خود جذب می نماید و بسیاری از آن ها به همراه خانواده خود به این شهر سفر می نمایند. بهتر است بدانید که دبی می تواند یک مقصد عالی برای کسانی باشد که دوست دارند به همراه خانواده و با بچه ها خود سفری فراموش نشدنی را تجربه نمایند. شاید یکی از مهمترین دغدغه ها در سفر به دبی این باشد که چگونه بچه ها خود را در سفر به دبی سرگرم کنید و به چه تفریحاتی بپردازید تا برای بچه هاتان جذاب و مناسب باشد. اصلا جای نگرانی نیست، زیرا دبی شهری است برای تمام سنین و در سال های اخیر حتی به تعداد تفریحات مناسب برای بچه ها اضافه شده است و شما می توانید با خیال راحت به همراه فرزندانتان به این شهر زیبا سفر کنید. ما در این مطلب می خواهیم شما را با تفریحات و مکان های مناسب برای بچه ها در دبی آشنا سازیم تا به راحتی بتوانید تجربه ای شیرین برای خود و خانواده تان رقم بزنید، پس همراه ما باشید.

تفریحات آبی در پارک های آبی دبی

یکی از زیبایی های دبی این است که همواره در آنجا حال و هوای تابستان وجود دارد و به همین دلیل همواره پارک های آبی آن باز هستند و میتوان گفت رفتن به پارک های آبی دبی یکی از مواردیست که اگر با فرزندان خود به این شهر می روید حتما باید از پارک های آبی هم بازدید کنید. پارک های آبی بسیاری در دبی وجود دارد که ما در اینجا به شما چند تا از مهم ترین آن ها را پیشنهاد می دهیم.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی آتلانتیس (آکواونچر)

پارک آبی لاگونا

پارک آبی لگولند

بازدید از دبی مال و جاذبه های آن

قدم زدن در دبی مال یکی از محبوب ترین کارها در میان گردشگران محسوب می گردد. همچنین مطمئن باشید با قدم زدن در عظیمترین مال دنیا هیچوقت یک چیز را دو بار نمی بینید. گردش در دبی مال تازمانی که قدم زدن و استفاده از جاذبه های آن بچه هاتان را از گرمای بیرون دور نگه دارد یکی از بهترین گزینه ها برای تفریح بچه ها محسوب می گردد. موارد زیادی در دبی مال وجود دارد که بچه ها را مسرور می نماید و ما در اینجا به چند نمونه از آن ها اشاره می کنیم.

دبی دینو

اسکیت روی یخ

پارک واقعیت مجازی

هیستریا

آکواریوم و باغ وحش زیر آب

کیدزانیا

بازدید از پارک درخشان دبی

یکی از زیباترین و بهترین مکان ها برای بازدید خانوادگی پارک درخشان دبی یا همان Dubai Garden Glow است که هر روز ساعت 4 بعد از ظهر به بعد پذیرای گردشگران دبی است. در سراسر این پارک، تلفیقی از هنر نورهای رنگی و موسیقی دیده می گردد که همین موضوع جذابیت آن را برای بچه ها چندین برابر نموده است. جالب است بدانید با اینکه این پارک اخیرا در شهر کویری دبی ایجاد شده است اما امروزه هواداران بسیار زیادی در بین مردم بومی و غیر بومی دبی پیدا نموده است و شاید بتوان گفت یکی از دلایلی که گردشگران از دیگر نقاط دنیا با خرید بلیط لحظه آخری به این شهر سفر می نمایند، بازدید از همین جذاب و منحصر به فرد باشد.

تماشای زیبایی های باغ معجزه دبی

این باغ گل به عنوان عظیمترین باغ گل دنیا که بیش از 50 میلیون گل در آن وجود دارد شناخته می گردد و قدم زدن در آن به همراه بچه هاتان می تواند تجربه ای دلنشین و جذاب برایتان به ارمغان بیاورد. شما می توانید کودکتان را به بخش های جذاب تر آن مثل باغ پروانه ها، خیابان دیزنی و مجسمه عظیم میکی موس که از گل پوشیده شده است ببرید. مطمئن باشید که علاوه بر عظیمسالان، بچه ها هم از دویدن و دیدن گل ها در باغ بسیار لذت می برند و فقط کافیست مراقب کودکتان باشید تا در مساحت بسیار عظیم این پارک گم نگردد.

پناهگاه حیوانات راس الخور

به جرأت میتوان گفت که یکی از جذاب ترین تفریحات برای بچه ها، تماشای حیوانات و نوع زندگی آن ها است و چه قدر بهتر است که این حیوانات در بند قفس و محدود به یک فضای کوچک نباشند. حیات وحش راس الخور یکی از مکان های شگفت انگیز است که حیوانات در آن به دور از هیاهو زندگی شهری و انسان ها در فضایی آرامی به زندگی زیبای خود ادامه می دهند. این پناهگاه که محل زندگی 500 نوع گونه گیاهی، چندین گونه جانوری و 60 نوع گونه مختلف پرندگان است به صورت برکه ای زیبا در کنار صحرایی عظیم شکل گرفته است. اگر می خواهید بچه هاتان از سنین پایین با محیط زیست و جانواران دوست باشند، پس چه بهتر که حتی در سفر خود به دبی آن ها را برای بازدید از حیوانات رها و آزاد به این جاذبه شگفت انگیز ببرید.

کسب تجربه ای جالب در موزه توهمات دبی

این موزه یک جاذبه گردشگری چالش برانگیز و متفاوت نسبت به سایر جاذبه های گردشگری محسوب می گردد که جذابیت آن هم برای بچه ها و هم برای عظیمسالان بسیار زیاد است. همینطور که گفتیم این موزه برای تمام سنین بسیار شگفت انگیز است که داخل آن از اتاق هایی با طراحی های متفاوت تشکیل شده است. طراحی این اتاق ها به گونه ای است که برای فرد بیننده خطای دید ایجاد می نماید و همین موضوع باعث شده است که بیننده حس کند در دنیای توهمات به سر می برد! بهتر است بدانید که این موزه ابتدا در سال 2015 در شهر کراواسی با مفهوم کلی توهمات برگذار شد و پس از استقبال زیاد گردشگران و مردم از این موزه، در شهرهای دیگری چون اتریش، عمان، آلمان، مالزی و چند کشور دیگر این موزه ساخته شد و سپس در شهر دبی هم این موزه توانست نظر بیشتر گردشگران را به سمت خود جلب کند.

سیاره سبز دبی محلی برای شگفتی

در سال 2016 یکی دیگر از بهترین ترین جاذبه های دبی افتتاح شد و این سیاره به عنوان یک گنبد زیستی مستقل شناخته می گردد که رطوبت داخل آن در حدود 70 درصد است و همین امر باعث شده است تا انواع گیاهان و جانورانی که در جنگل های بارانی و گرمسیری زندگی می نمایند بتوانند در این زیستگاه نیز به ادامه حیات بپردازند. اگر همراه با فرزندان خود با بلیط هواپیما و یا به وسیله روش های دیگر به شهر دبی سفر نموده اید، حتما از این سیاره سبز دیدن کنید، زیرا دیدن این اکوسیستم و موجودات آن می تواند برای بچه ها بسیار آموزنده و جذاب باشد. جالب است بدانید که در این مجموعه تفریحی سرپوشیده، دمای هوا به شکل قابل توجهی با دمای هوای دبی متفاوت است و شما میتوانید زمانی که هوای دبی بسیار گرم و نامطلوب است، در این زیستگاه میان درختان سرسبز و هوای مطلوب قدم بزنید. در این سیاره بیش از 3000 گونه گیاهی و جانوری وجود دارد که بسیاری از آن ها از نزدیک قابل مشاهده است. و همچنین یکی از جذابترین بخش های این سیاره وجود درختی به ارتفاع 25 متر در مرکز آن است. البته گفتنی است که این درخت طبیعی نیست ولی انواع گونه های گیاهی زیادی در جای جای آن قرار گرفته است که به مرور زمان و با رشد سالیانه این گیاهان، در نتیجه این درخت تنومند هم سبز خواهد شد.

منبع: همگردی
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1599

به "تفریحات و مکان های تفریحی دبی برای بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تفریحات و مکان های تفریحی دبی برای بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید