ترکیه اطلاعات پروازی یک مخالف دیگر پوتین را به روسیه داد

به گزارش تور استانبول، ترکیه اطلاعات پروازی مدیر سابق بنیاد مقابله با فساد روسیه را به درخواست این کشور به مسکو داده است.

ترکیه اطلاعات پروازی یک مخالف دیگر پوتین را به روسیه داد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه شهریور در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وکیل ولادیمیر ورونین، مدیر سابق بنیاد مقابله با فساد روسیه که به وسیله الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت و بازداشت شده کرملین تاسیس شده، گفت: دولت آنکارا اطلاعات پروازی ایوان ژدانف، موکلم را در اختیار دولت روسیه قرار داده است.

پیشتر، یکی از دادگاه های مسکو حکم دستگیری ژدانف را به صورت غیابی و در پرونده ای مرتبط با امتناع از اجرای تصمیمی قانونی صادر نموده بود.

وکیل این فعال ضد فساد روس گفت: تعیین است که آژانس های اجرای قانون ترکیه اطلاعاتی درباره پروازهای موکلم ارائه نموده اند. امکان دارد که روسیه درخواست هایی را به سایر کشورها ارسال نموده باشد اما آنها بر اساس حقایق به این نتیجه رسیدند که نباید پاسخ روسیه را بدهند یا اطلاعاتی را درباره موکلم ارائه نمایند.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1740

به "ترکیه اطلاعات پروازی یک مخالف دیگر پوتین را به روسیه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیه اطلاعات پروازی یک مخالف دیگر پوتین را به روسیه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید