ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان، شرایط داماد همچنان وخیم است

به گزارش تور استانبول، مدیر بیمارستان شهید رجایی شیراز از ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان در سانحه رانندگی دیشب اطلاع داد.

ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان، شرایط داماد همچنان وخیم است

سید امیر رضا مصباحی در گفت وگو با خبرنگار از ، درباره شرایط عروس و داماد شیرازی که شب گذشته در سانحه رانندگی دچار آسیب شدید شدند، گفت: عروس با شرایط جسمانی نسبتا خوب از بیمارستان مرخص شد.

او ادامه داد: داماد که به دلیل شدت ضربه ای که به سر و جمجمه او وارد شده همچنان در بخش آی سی یو بیمارستان با سطح هوشیاری پائین بستری است.

مصباحی ادامه داد: بیمارستان امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی به اسم قطب ریفرال جنوب کشور و تنها مرکز ترومای جنوب، خدمات ارزنده ای را ماهیانه به بیش از 2 هزار مصدوم استان فارس و استان های همجوار ارائه می دهد که بر اساس شواهد موجود، خدمات این مرکز بر اساس استاندارد های روز جهان و با کیفیت بسیار مناسب ارائه می گردد.

رییس بیمارستان شهید رجایی اضافه نمود: ماهیانه بیش از یک هزار عمل جراحی مختلف و پیچیده و بسیار حساس در این مرکز به انجام می رسد که با توجه به نوع مراجعان در سطح کشور و منطقه کم نظیر است.

لازم به ذکر است شب گذشته یک دستگاه خودروی کمری حامل عروس و داماد جوان به دلیل نامعلوم با گاردریل حاشیه جاده دوکوهک گویم برخورد نموده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر نموده بودند که با سرعت عمل تیم های امدادی آتش نشانی در کمترین زمان ممکن مصدومان از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1757

به "ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان، شرایط داماد همچنان وخیم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص عروس حادثه دیده از بیمارستان، شرایط داماد همچنان وخیم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید