طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: برگزاری نشست مشترک روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ

به گزارش تور استانبول، به گزارش خبرنگاران به نقل از تاس، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان از برگزاری نشست مشترک ذاکر گاسانوف وزیر دفاع این کشور با گنادی آناشکین فرمانده نیروهای حافظ صلح روسیه در منطقه قره باغ اطلاع داد.

طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: برگزاری نشست مشترک روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ

جهت دریافت خدمات طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

بر اساس این گزارش، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان در این خصوص گفت: در این نشست، شرایط در قلمرو جمهوری آذربایجان جایی که نیروهای حافظ صلح روسیه موقتاً در آنجا مستقر هستند، مورد بحث و گفتگو نهاده شد.

ژنرال رستم مرادوف هم در این مذاکرات شرکت کرد.

رستم مرادوف، فرمانده پیشین نیروهای حافظ صلح روسیه در منطقه قره باغ بود که سِمت وی به تازگی به آناشکین محول شده است.

گفتنی است که وزارت امور خارجه جمهوری آذربایجان روز دوشنبه در بیانیه ای گفت که این کشور بر اساس رعایت دقیق قوانین بین المللی، آماده عادی سازی روابط با ارمنستان است.

وزارت خارجه جمهوری آذربایجان در متن بیانیه خود آورده بود: باکو آماده است تا روابط خود را با ارمنستان بر اساس رعایت دقیق قوانین بین المللی در خصوص حاکمیت و تمامیت ارضی این کشور و مصونیت مرزهای بین المللی از تعرض، عادی کند. ما از ارمنستان می خواهیم به این اصول اساسی احترام بگذارد و به منظور حصول اطمینان از ایجاد صلح، امنیت و رفاه در منطقه به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1804

به "طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: برگزاری نشست مشترک روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی محوطه باغ و ویلا ایرانی: برگزاری نشست مشترک روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید