برپایی همایش طعم خوش ریاضی در چابهار، بورسیه برگزیدگان در صورت قبولی در دانشگاه فردوسی

به گزارش تور استانبول، دومین همایش سراسری و منطقه ای طعم خوش ریاضی با حمایت و میزبانی دانشگاه بین الملل منطقه آزاد چابهار برگزار می گردد.

برپایی همایش طعم خوش ریاضی در چابهار، بورسیه برگزیدگان در صورت قبولی در دانشگاه فردوسی

ملوک خاتون بزرگ زاده، مدیر پژوهشی دانشگاه بین المللی چابهار در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این همایش میان دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول و دوم و هم چنین دانشجویان منطقه شرق و جنوب شرق کشور برای دومین سال پیاپی از اول تا چهارم آبان ماه 97 به میزبانی و حمایت دانشگاه بین الملل منطقه آزاد چابهار برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: این همایش در بخش های مختلفی مانند مسابقه شهر ریاضی برای دانش آموزان کلاس پنجم، ششم، متوسطه اول، متوسطه دوم و دانشجویان، مسابقه جزیره گنج برای پیش دبستانی تا چهارم دبستان، مسابقه فوتبال ریاضی برای دانش آموزان کلاس های 11 و 12 و دانشجویان، کارگاه های آموزشی ویژه معلمان، کارگاه آموزشی ویژه والدین، نشست های تخصصی و سخنرانی ویژه اقشار مختلف و نمایشگاه کتاب های ریاضی با متن و ظاهری متفاوت برگزار خواهد شد.

دبیر علمی همایش طعم خوش ریاضی توضیح داد: دانشجویان و دانش آموزان استان های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کرمان و هرمزگان می توانند با مراجعه به وب سایت دانشگاه بین الملل منطقه آزاد چابهار به آدرس www.iuc.ac.ir و هم چنین تماس با دبیرخانه همایش 05431292211 در این همایش ثبت نام نمایند.

بزرگ زاده اظهار داشت: تمامی افراد شرکت نماینده در کارگاه ها گواهی رسمی از دانشگاه بین الملل، دانشگاه فردوسی مشهد و شهر ریاضی دریافت خواهند کرد؛ هم چنین تعدادی از برگزیدگان این همایش نیز در صورت قبولی در دانشگاه فردوسی مشهد در این دانشگاه بورس خواهند شد و یاری هزینه تحصیلی دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 بهمن 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 47

به "برپایی همایش طعم خوش ریاضی در چابهار، بورسیه برگزیدگان در صورت قبولی در دانشگاه فردوسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی همایش طعم خوش ریاضی در چابهار، بورسیه برگزیدگان در صورت قبولی در دانشگاه فردوسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید