برای شکست کرونا در منزل تمرین می کنم

به گزارش تور استانبول، ملی پوش ژیمناستیک ایران گفت: با وجود سختی تمرین در خانه، اما برای مبارزه با کرونا و به خاطر سلامت خود و شهروندان مجبور به انجام این کار هستم.

برای شکست کرونا در منزل تمرین می کنم

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز ویلا در شمال با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش ، سعیدرضا کیخا ملی پوش ژیمناستیک ایران روز دوشنبه 18 فروردین اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا نه تنها برنامه های من بلکه برنامه های فدراسیون دنیای ژیمناستیک را به هم ریخته است.

او ادامه داد: در مسابقات دنیای باکو به فینال رقابت ها صعود کردم، اما به خاطر ترس از فراگیری این ویروس مسابقات لغو و به زمان دیگری موکول شد. اگر در فینال آن رقابت ها نتیجه مناسب کسب می کردم شانس زیادی برای حضور در توکیو 2020 داشتم.

کیخا افزود: مسئولان این دوره از رقابت ها تا کنون زمانی دقیقی برای برگزاری فینال رقابت ها اعلام نکردند.

دارنده مدال نقره جام دنیای ژیمناستیک رقابت های ملبورن استرالیا با اشاره به فرایند آماده سازی خود گفت: بنا به تاکید ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و برای حفظ سلامت خود و شهفرایندان تمام تمریناتم را در منزل انجام می دهم، البته این کار راحت نیست، زیرا تمرینات در محیط آپارتمان محدودیت های خاص خود را دارد، اما با توجه به شرایط کنونی تنها راه چاره است.

این ملی پوش ژیمناستیک که توانسته است 6 حرکت این رشته را به نام خود ثبت کند بیان نمود: تمام ورزش ایران و دنیا تحت تاثیر ویروس کرونا قرار گرفته است و المپیک نیز به سال 2021 موکول شد.

او افزود: تا ریشه کن شدن این بیماری در سطح دنیا، نمی گردد به صورت قطعی درباره برگزاری مسابقات رشته های مختلف نظر داد.

منبع: ایرنا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 804

به "برای شکست کرونا در منزل تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای شکست کرونا در منزل تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید