بخشش اجاره بهاءِ مهدهای کودک در تعطیلات ناشی از کرونا

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بهزیستی لرستان از راه اندازی این پویش هم زمان با سراسر کشور در استان اطلاع داد و از مالکان مهدهای کودک استیجاری در راستای حمایت از بچه ها ایران، برای پیوستن در پویش همدلی دعوت کرد.

بخشش اجاره بهاءِ مهدهای کودک در تعطیلات ناشی از کرونا

دکتر یاری اظهار کرد: براساس مصوبات ستاد مبارزه با کروناویروس و ابلاغ دستور تعطیلی مهدهای کودک، فعالیت اجرایی این مراکز به صورت حضوری از روزهای نخستین اسفندماه سال گذشته به شکل کامل متوقف شد که این مسئله، آسیب زیادی برای مدیران مهدها در پی داشته است.

وی با بیان اینکه مهدهای کودک تنها مراکز روزانه تحت نظارت هستند که خصوصی اداره می شوند، اضافه نمود: این مراکز شامل یارانه نمی شوند بنابراین درآمد آنان وابسته به شهریه است؛ و با عنایت به استیجاری بودن بیش از 90 درصد مهدهای کودک و عدم توان پرداخت اجاره بها، مدیران مهدها با مسائل زیادی روبرو شده اند.

مدیرکل بهزیستی استان توضیح داد: هدف از این پویش یاری به 360 مهدکودک خسارت دیده استان است و بدین منظور از تمام مالکان مهدهای کودک استان درخواست می گردد با پیوستن به این پویش در این امر خداپسندان مشارکت نمایند.

یاری با اشاره به اینکه در این پویش مالکان نیکوکار مقداری از اجاره را می بخشند، اضافه نمود: مشارکت و همراهی مالکان مهدهای کودک در بخشش اجاره بها خدمت ماندگاری است که می تواند این مراکز آموزشی را برای برون رفت از این شرایط بحرانی یاری دهد.

وی اعلام نمود: از مالکان استدعا داریم از این عمل خیر حمایت نمایند و رسانه ها نیز ما را در این راه نیکوکارانه یاری نمایند. انشاء الله در راستای حمایت طلبی از مالکانی که کل یا بخشی از اجاره مهدهای کودک را در زمان تعطیلی ناشی از ویروس کووید 19 بخشیده اند در قالب پویش همدلی (بخشش اجاره مهدهای کودک در زمان تعطیلی ناشی از کرونا) و با اهداء نشان حامی کودک و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی بعمل خواهد آمد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 945

به "بخشش اجاره بهاءِ مهدهای کودک در تعطیلات ناشی از کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخشش اجاره بهاءِ مهدهای کودک در تعطیلات ناشی از کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید