بایدن برنامه های 100 روز اول خود را خاطرنشان کرد

به گزارش تور استانبول، رئیس جمهوری منتخب آمریکا در بیانیه ای اعلام نمود، در 100 روز نخست ریاست جمهوری اش فورا همکاری با شرکایش در سراسر دنیا را شروع خواهد نمود تا هر کار ضروری است برای الحاق مجدد آمریکا به توافق آب و هوای پاریس انجام گردد.

بایدن برنامه های 100 روز اول خود را خاطرنشان کرد

به گزارش ایسنا به نقل از فاکس نیوز، جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا در این بیانیه گفت: در 100 روز نخست ریاست جمهوری ام فورا همکاری با شرکایم در سراسر دنیا را شروع خواهم کرد تا هر کار می توانیم برای الحاق مجدد آمریکا به توافق آب و هوای پاریس انجام دهیم از جمله با برگزاری نشست رهبران اقتصاد های عظیم دنیا برای یک نشست مربوط به آب و هوا.

وی اضافه نمود: ما اقدامات خارق العاده ای را که شهرها، ایالت ها و کسب وکار ها برای یاری به کاهش گاز های گلخانه ای و ساخت آینده ای پاک انجام داده اند را ارتقاء خواهیم داد. ما به صحبت های فعالان از جمله جوانان که نسبت به تغییر آب و هوا هشدار می دهند و خواهان اصلاحات از سوی افرادی هستند که در راس قدرت ها قرار دارند، گوش می دهیم و با آن ها همکاری خواهیم کرد.

بایدن همچنین بار دیگر بر برنامه خود برای دستیابی به انتشار صفر گاز های گلخانه ای تا سال 2050 تاکید نمود.

وی گفت: ما همه این کار ها را با علم بر اینکه در مقابلمان یک فرصت مالی عظیم برای ایجاد مشاغل و رفاه در داخل کشور و صادرات محصولات پاک آمریکایی به سراسر دنیا وجود دارد، انجام خواهیم داد.

بایدن همچنین در جریان یک تماس مجازی با یک گروه دو حزبی از فرمانداران 30 ایالت آمریکا بار دیگر تاکید نمود: در 100 روز نخست دولت من، بیشتر مدارس باید بازگشایی شوند.

بایدن بر بازگشایی مدارس به عنوان یکی از اقدامات اولیه کلیدی در برنامه دولتش برای مقابله با پاندمی کرونا تاکید نموده است. وی از فرمانداران خواست تا به تضمین اینکه مدارس داخل ایالت هایشان از تمامی منابع لازم برای بازگشایی امن برخوردار هستند، یاری نمایند.

وی در این تماس مجازی گفت: می دانم که از نظر بعضی از شما ها این درخواست من بحث برانگیز است، اما از شما می خواهم یاری کنید تا در انتها 100 روز نخست دولت جدید مدارس باز شده باشند. این کار هزینه زیادی می برد، اما ما می دانیم که چطور این کار را انجام دهیم. اگر پول داشته باشیم می توانیم هزینه همه چیز را از تهویه هوا و ضدعفونی گرفته تا استخدام معلمان بیشتر و تشکیل کلاس های کوچک تر تامین کنیم.

دیگر محور های کلیدی برنامه جو بایدن برای 100 روز نخست ریاست جمهوری اش شامل توزیع سریع و عادلانه واکسیناسیون ویروس کرونا پس از تایید وزارت غذا و دارو آمریکا برای مجوز استفاده اضطراری از واکسن فایزر و تاکید بیشتر بر استفاده از ماسک در سراسر کشور است. بایدن همکاری فرمانداران را برای اجرایی شدن دستورات مربوط به استفاده از ماسک ضروری دانست.

بایدن در این تماس اظهار کرد: برنامه من خواهان توزیع 100 میلیون دوز واکسن کووید- 19 که برای پوشش 50 میلیون تن کافی است، طی 100 روز نخست حضورم در کاخ سفید است.

وی اضافه نمود: یک کمپین آموزشی برای آموزش دادن به مردم درخصوص اینکه چه انتظاری باید از این توزیع واکسن داشته باشند، لازم است. به نظر من توزیع واکسن کرونا یکی از عظیم ترین چالش های عملیاتی است که ما تا به امروز با آن روبرو بوده ایم.

منبع: فرارو
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1385

به "بایدن برنامه های 100 روز اول خود را خاطرنشان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایدن برنامه های 100 روز اول خود را خاطرنشان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید