بازسازی منزل: بازسازی 400 واحد زلزله زده شهرستان اندیکا

به گزارش تور استانبول، خبرنگاران/لرستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان از بازسازی 400 واحد زلزله زده شهرستان اندیکا اطلاع داد.

بازسازی منزل: بازسازی 400 واحد زلزله زده شهرستان اندیکا

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

پویا تابعی در حاشیه بازدید از منطقه ها آسیب دیده از زلزله اندیکا که امروز دهم بهمن ماه صورت گرفت، از بازسازی 400 واحد مسکن روستایی به وسیله ستاد مشخص بازسازی بنیاد مسکن استان لرستان در منطقه ها زلزله زده اندیکا اطلاع داد.

وی توضیح داد: عملیات آواربرداری و پی کنی 400 واحد آسیب دیده از زلزله شهرستان اندیکا به سرانجام رسیده و تا به امروز 400 متقاضی جهت عقد قرارداد به بانک های عامل معرفی شده که از این تعداد 258 واحد پیروز به عقد قرارداد با بانک های عامل شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان بابیان اینکه تا به امروز 163 واحد اسکلت نصب شده است، اعلام کرد: عملیات اجرای 108 واحد سقف و دیوارچینی63 واحد به سرانجام رسیده است.

تابعی افزود: در صورت مساعدت و همکاری بانک های عامل و انعقاد قرارداد با مابقی متقاضیان، تعهدات بنیاد مسکن لرستان در مورد بازسازی منطقه ها زلزله زده اندیکا تا سرانجام سال تحقق خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 بهمن 1400 بروزرسانی: 28 بهمن 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1954

به "بازسازی منزل: بازسازی 400 واحد زلزله زده شهرستان اندیکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: بازسازی 400 واحد زلزله زده شهرستان اندیکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید