بازداشت 3 نفر در چین به اتهام قتل یک مدرس انگلیسی

به گزارش تور استانبول، پلیس چین، دوست یک مدرس دانشگاه انگلیسی را همراه با دو مرد به اتهام قتل وی، در جنوب چین بازداشت نموده است.

بازداشت 3 نفر در چین به اتهام قتل یک مدرس انگلیسی

با هزینه سفر چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران؛ پلیس چین گفته است که دوست یک مدرس دانشگاه انگلیسی را همراه با دو مرد به اتهام قتل این مدرس دانشگاه، در جنوب چین بازداشت نموده است.

بر اساس این گزارش پلیس چین امروز(آدینه) خاطرنشان کرد، هیلاری باوئر(Hilary Bower) که دانش آموخته یک دانشگاه در هنگ کنگ است به دلیل بعضی اختلاف عاطفی به قتل رسیده است.

این مدرس زبان انگلیسی بیش از سه هفته پیش یعنی 21 مارس در مرز بین هنگ کنگ و شهرستان چینی شنژن(شنزن) یعنی محل زندگی اش مفقود شده بود.

در اوایل هفته جاری، پلیس شهرهنگ کنگ گفته بود که باوئر به احتمال زیاد به قتل رسیده است.

روز آدینه نیز پلیس شنژن خاطرنشان کرد وی در 22 مارس یعنی یک روز پس از مفقود شدنش به قتل رسیده است.

اداره امنیت عمومی شنژن نیز در این رابطه گفت: این زن 38 ساله که ژو(Xu) نام دارد به همراه دو هم دستش هیلاری باوئر را پس از یک اختلاف عاطفی با وی به قتل رسانده اند.

این مرکز با بیان اینکه باوئر و ژو به مدت 17 سال با هم زندگی می کردند، اضافه نمود:این سه نفر در تاریخ 8 آوریل دستگیر شدند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

پلیس مظنون است که این قتل احتمالا به دلیل مسائل در روابط قدیمی بین ژو و فرد قربانی اتفاق افتاده باشد.

کنسولگری انگلیس هنوز کشته شدن باوئر را تائید ننموده و گفته به دلیل اینکه ممکن است دادن هرگونه اطلاعات باعث رنجیده خاطر شدن خانواده هیلاری گردد نمی تواند به جزئیات بیشتری اشاره کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 671

به "بازداشت 3 نفر در چین به اتهام قتل یک مدرس انگلیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت 3 نفر در چین به اتهام قتل یک مدرس انگلیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید