بارش پراکنده باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور ، این دریا 3 روز مواج است

به گزارش تور استانبول، سازمان هواشناسی آخرین پیش بینی ها را از شرایط جوی کشور اظهار داشت و از بارش پراکنده، وزش باد و رعد و برق در برخی استان ها اطلاع داد.

بارش پراکنده باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور ، این دریا 3 روز مواج است

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی کشور خاطرنشان کرد که امروز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد پدیده حاکم است. در سایر منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار مستقر می گردد.

یکشنبه شمال آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان و مازندران به ویژه در ساعات بعدازظهر وزش باد، کاهش نسبی دما و ابرناکی همراه با بارش باران پشی بینی می گردد. بعلاوه ، با گذر امواج کم دامنه از جنوب کشور در ارتفاعات کرمان افزایش ابر، وزش باد و رگبار پراکنده رخ می دهد.

دوشنبه ، علاوه بر سواحل شمالی در آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی و اردبیل ، بارش پراکنده انتظار می رود. ضمناً ، در ارتفاعات جنوب کرمان و شمال هرمزگان، نقاطی از خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی انتظار می رود.

طی 3 روز اخیر خلیج فارس ، تنگه هرمز و دریای عمان مواج است.

سه شنبه در مازندران، غرب گلستان، شرق فارس ، جنوب کرمان، شمال هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان به ویژه در ساعات بعدازظهر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می دهد و در سایر منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار حاکم می گردد.

چهارشنبه در منطقه ها ذکرشده بارش پراکنده و خفیف انتظار می رود. علاوه بر این ، ارتفاعات واقع در جنوب آذربایجان غربی ، کردستان، زنجان و قزوین رگبار پراکنده رخ می دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 فروردین 1402 بروزرسانی: 26 فروردین 1402 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2224

به "بارش پراکنده باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور ، این دریا 3 روز مواج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش پراکنده باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور ، این دریا 3 روز مواج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید