آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور

به گزارش تور استانبول، کارشناس هواشناسی گفت: طی چند روز آینده آسمانی صاف و آفتابی و جوی پایدار در اغلب نقاط کشور حاکم است.

آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور

فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار ، توضیح داد: امشب در شمال استان های آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی و بعلاوه در جنوب سیستان وبلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش بینی می گردد.

او ادامه داد: روزهای شنبه و یکشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز مرکزی، جنوب سیستان وبلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و شرق هرمزگان این شرایط تکرار می گردد و در سایر منطقه ها کشور جوی پایدار و آسمان صاف و آفتابی خواهیم داشت.

گودرزی اظهار کرد: روزهای دوشنبه و سه شنبه در غالب منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار استقرار خواهد داشت ، به تدریج با گذر امواج تراز میانی از نوار شمالی کشور در روز چهارشنبه در اردبیل، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز غربی، وزش باد شمالی، ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: روز پنجشنبه در استان های ساحلی خزر و اردبیل بارش باران پیش بینی می گردد. روزهای چهارشنبه و پنجشنبه دریای خزر مواج است و کاهش محسوس دما در سواحل رخ خواهد داد.

او ادامه داد: در سه روز آینده خلیج فارس و شرق دریای عمان و روز شنبه دریای خزر مواج است. در این مدت در منطقه زابل و استان های خوزستان و بوشهر به سبب وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک پیش بینی می گردد.

گودرزی درباره آب وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف است و بیشترین دمای تهران 38 درجه و کمترین آن 26 درجه خواهد بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1759

به "آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمانی صاف و جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید