اوج هیجان با اسکای دایوینگ دبی

به گزارش تور استانبول، اوج هیجان با اسکای دایوینگ دبی

آیا شما نیز در پی بازدید و استفاده از اسکای دایوینگ دبی هستید؟ آیا می دانید که قیمت اسکای دایوینگ چقدر می باشد؟ از شما دعوت می نماییم که ما را تا آخر مقاله پیش روی خود ، همراهی نموده و اطلاعات بسیار ارزنده ای را در مورد اسکای دایوینگ در دبی به دست بیاورید.اگر شما نیز از هیجان و آدرنالین لذت می برید و می خواهید یکی از مهیج ترین کارهای زندگی خود را انجام دهید می توانید اسکای دایوینگ یا همان پرش از ارتفاع بالا با چتر را امتحان کنید.

اوج هیجان با اسکای دایوینگ دبی

بی نظیرترین تفریحاتی در زمینه اسکای دایوینگ

در بسیاری از نقاط جهان انواع تفریحاتی در زمینه اسکای دایوینگ طراحی شده است که بی شک یکی از بهترین و بی نظیرترین آنها را می توان در کشور دبی مشاهده نمود. بسیاری از جهانگردان و جهانگرد های ماجراجو زمانی که قصد سفر به شهر دبی را دارند در پی اولین فرصت مناسبی هستن تا بتوانند از اسکای دایوینگ دبی بهره مند شده و بهترین و هیجان انگیزترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند. در نظر داشته باشید که این فعالیت احتیاج به انرژی و روحیه بالایی دارد و در صورتی که از بیماری قبلی در رنج هستید توصیه می گردد که به هیچ وجه از آن استفاده نکنید.

پرش از هواپیما در ارتفاعات بسیار بالا بی شک یکی از سخت ترین فعالیت هایی خواهد بود که یک جهانگرد می تواند انجام دهد اما این امر را نیز در نظر داشته باشید که با شرکت در این فعالیت می توانید زیبایی های بسیار باشکوهی را با چشمان خود مشاهده کنید که از مهمترین آن ها می توان به دیدنی پالم جمیرا و سازه نخل مانند بر روی دریا اشاره نمود. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد قیمت و نکات بسیاری در استفاده از اسکای دایوینگ دبی توضیحاتی را برای شما عزیزان علاقه مند به این موضوع ارائه دهیم.

[cn-suggest-posts sts=آکواریوم دبی stl=https://deltaban.com/attraction/dubai-aquarium/ sbs=تور مقرون به صرفه دبی sbl=https://deltaban.com/dubai-tours/]

اطلاعاتی راجع به اسکای دایوینگ دبی

  • اگر بخواهیم یک سری اطلاعات اجمالی به حضورتان ارائه دهیم می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  • قابلیت رزرو قبل از سفر به دبی
  • اعلام کنسلی تا 72 ساعت قبل
  • داشتن ترانسفر از تمام هتل های شهر دبی
  • مدت زمان حضور در این فعالیت هیجان انگیز 20 دقیقه می باشد
  • زمان آغاز فعالیت اسکای دایوینگ از 10 صبح
  • زمان برگزاری اسکای دایوینگ در همه روزهای هفته میسر می باشد.
  • آدرس: Al Seyahi St - Dubai - United Arab Emirates
  • نزدیکترین ایستگاه مترو به این جاذبه: مترو مارینا مال

توجه داشته باشید که تمام جهانگردان حرفه ای تا مبتدی می توانند برای از این فعالیت شگفت انگیز بهره مند شده و نهایت لذت و اوج هیجان را تجربه کنند. جهانگردان می توانند با پریدن از هواپیما حس پرنده بودن را به دست آورده و با باز کردن چتر نجات خود از ارتفاع بسیار بالایی منطقه پالم جمیرا را دیدن کنند.

اشاره به این نکته نیز حائز اهمیت است که اگر در پی بهترین اسکای دایوینگ در جهان هستید به جرات می توان گفت که اسکای دایوینگ در دبی یکی از بهترین آنها می باشد و شما در هیچ کجای جهان نمی توانید اسکای دایوینگ به باشکوهی آن پیدا کنید به همین اگر قصد سفر به شهر دبی را در روزهای آینده دارید توصیه می گردد که از وب سایت پیش روی خود اقدام به رزرو اسکای دایوینگ دبی داشته باشید تا به محض رسیدن به این شهر، سفر خود را با نهایت هیجان و آدرنالین آغاز کنید.

نکات مورد توجه

نکات بسیار زیادی در استفاده از اسکای دایوینگ دبی وجود دارد که اگر جهانگردان بتوانند از تمام این نکات پیروی کنند بی شک می توانند به راحتی و در نهایت لذت از آن بهره مند شوند. از مهمترین نکات مورد توجه در استفاده از اسکای دایوینگ دبی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حداکثر وزن جهانگردان خانم برای شرکت در این فعالیت در حدود 90 کیلوگرم و حداکثر وزن برای جهانگردان آقا نیز در حدود 100 کیلوگرم می باشد.
  • حداقل سن برای شرکت در اسکای دایوینگ دبی 18 و حداکثر سن نیز 60 می باشد که البته بایستی بتوانند تاییدیه پزشکی لازم را از پزشکان حاضر در این مجموعه دریافت کنند.
  • شرکت در آن برای خانم های باردار امکان پذیر نمی باشد.
  • استفاده از لباس راحتی و ورزشی برای شرکت در این فعالیت الزامی می باشد.
  • امضاء نمودم فرم تعهد یکی از مهمترین الزامات شرکت در این فعالیت می باشد.
  • در صورتی که ترس از ارتفاع دارید توصیه می گردد که از شرکت در این فعالیت به دور باشید.

بهترین زمان شرکت

یکی از مهمترین سوالاتی که برای بسیاری از جهانگردان و جهانگرد ها در استفاده از اسکای دایوینگ دبی وجود دارد، بهترین زمان شرکت در این فعالیت می باشد. در مورد و پیرامون این سوال می توان گفت که شرایط آب و هوای دبی در تمام روزهای سال بسیار مساعد و مناسب اسکای دایوینگ می باشد ولی بسیاری از جهانگردان ترجیح می دهند که در فصل تابستان از این فعالیت لذت داشته باشند این در حالی است که شما می توانید در همه فصل های سال از آن بهره مند شوید.به همین جهت بهترین زمان شرکت در اسکای دایوینگ کاملا به زمان اوقات و فراغت و علاقه شما دارد و شما می توانید در هر زمانی که به این شهر سفر می کنید در این فعالیت باشکوه شرکت نموده و یکی از هیجان انگیزترین فعالیت های عمر خود را انجام دهید.

[cn-suggest-posts sts=قاب دبی stl=https://deltaban.com/attraction/dubai-frame/ sbs=تور دبی پرواز ماهان sbl=https://deltaban.com/dubai-tours/]

لذت بردن از اسکای دایوینگ دبی با تور دبی

بسیاری از جهانگردان و جهانگرد هایی که قصد سفر با تور مقرون به صرفه دبی را به این شهر دارند می توانند با ارائه پیشنهاد بسیار جالب در مورد رزرو اسکای دایوینگ دبی بهترین لحظات را برای خود به ارمغان بیاورند هر چند استفاده و بهره مندی از این فعالیت در برنامه سفر بسیاری از تورهای برگزار شده به دبی وجود دارد و جهانگردان علاقه مند می توانند با پرداخت هزینه ای مربوط به آن، لذت سفر خود را دو چندان کنند.

شما می توانید قبل از رزرو تور لحظه آخری دبی مورد نظر ،به راحتی در مورد برنامه سفر آن اطلاعات لازم را به دست آورده و سپس اقدام به رزرو داشته باشید. شما می توانید در حین پرش از خلاقیت های بسیار زیادی استفاده نموده و حرکات متنوعی را در هنگام فرود انجام دهید. هم چنین توجه داشته باشید که قبل از پرش به وسیله کارشناسان خبره در این زمینه آموزش های لازم را خواهید دید و نکات بسیار مهمی را برای شما در زمینه پرش و استفاده از چتر کمکی ارائه خواهد شد.

جهت بازدید بهترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور لحظه آخری مشهد
  • تور بانکوک
منبع: دلتابان
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 1915

به "اوج هیجان با اسکای دایوینگ دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوج هیجان با اسکای دایوینگ دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید