ارائه خدمات ارتباطی به گردشگران بهبود می یابد
به گزارش تور استانبول، تفاهم نامه ای در راستای ارائه خدمات ویژه گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی، ارائه خدمات ارزش افزوده به گردشگران و سایر کاربران بر بسترهای طرف اول، خدمات سازمانی و زیرساخت های فنی و ارتقای پوشش شبکه بین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با شرکت ایرانسل به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی این سازمان، این تفاهم نامه در 3 ماده تهیه و تنظیم شد و به امضای طرفین رسید. در مراسم امضای این تفاهم نامه، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با اشاره به اینکه ساماندهی مکانی و زمانی سفرهای داخلی یکی از برنامه های مهم سازمان متبوعش است، اعلام نمود:
در این راستا معرفی و اطلاع رسانی در باره زیرساخت های موجود، اهمیت قابل توجهی دارد.
به گفته سلطانی فر، تمامی دستگاه ها و وزارتخانه ها با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همکاری و همگرایی دارند و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از این قاعده مستثنی نیست.
سلطانی فر بعلاوه ابراز امیدواری کرد که با این فعالیت ها و همکاری ها، هر روز شاهد ارائه سرویس های ارتباطی بهتری به گردشگران باشیم. در همین حال، معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این مراسم گفت:
صنعت IT می تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری کشور داشته باشد.
مرتضی براری تاکید نمود که استفاده از شبکه ها و سرویس های ارتباطی بیشتر، موجب چندبرابر شدن اقتصاد گردشگری می گردد.
منبع: کجارو / دنیای اقتصاد