آموزش و تبادل اطلاعات از اهداف بازدید نیروی دریایی چین از بندرانزلی است

به گزارش تور استانبول، مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین گفت: بازدید هیئت های عالی رتبه در حوزه آموزش و تبادل اطلاعات درباره تعاملات در حال گسترش از اهداف بازدید نیروی دریایی چین از بندرانزلی است.

آموزش و تبادل اطلاعات از اهداف بازدید نیروی دریایی چین از بندرانزلی است

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرانزلی، افشین رضایی حداد فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی در مراسم بازدید هیئت نظامی نیروی دریایی کشور چین گفت: انجام این بازدیدها در راستای ارتقاء سطح روابط کشورها بسیار مفید است و دو ملت کهن ایران و چین موارد بسیاری برای انجام همکاری های متقابل به ویژه در ابعاد آموزشی تبادل اطلاعات و تعاملات متقابل دارا هستند.

وانگ داز هانگ مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین نیز در این مراسم بیان نمود: تبادلات هر دو کشور سابقه ای طولانی و دیرینه دارد و شرایط کنونی در راستای همین تبادلات است و این سفر در اجرای توافقات سال گذشته بین دو کشور برگزار گردیده است.

وی اضافه کرد: در بازدیدی که فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران حبیب الله سیاری، از کشور ما داشتند به توافقاتی در زمینه آموزش رسیدند و اهداف این بازدید اجرایی کردن این اقدامات است که بازدید هیئت های عالی رتبه در حوزه آموزش و تبادل اطلاعات درباره تعاملات در حال گسترش از اهداف این بازدید است.

به گزارش خبرنگاران، ادامه نشست مشاور فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری خلق چین با فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی درباره اهمیت و موقعیت دریای خزر و بنادر مهم آن، بدون حضور خبرنگاران برگزار گردید.

پس از این نشست هیئت عالی رتبه نظامی چینی به بازدید از ناوشکن دماوند می پردازند و بعد از آن به کاخ موزه نظامی بندرانزلی خواهند رفت.

منبع: تسنیم
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 654

به "آموزش و تبادل اطلاعات از اهداف بازدید نیروی دریایی چین از بندرانزلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش و تبادل اطلاعات از اهداف بازدید نیروی دریایی چین از بندرانزلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید