آمار فروش آیفون XR مطابق انتظارات اپل نبوده است

به گزارش تور استانبول، هرچند آیفون XR گوشی جذابی محسوب می گردد و توجه بسیاری از کارشناسان را جلب نموده، ولی به نظر می رسد خریداران علاقه خیلی زیادی به بهره گیری از این گوشی ندارند. فروش این آیفون نسبتا ارزان قیمت در همان ابتدای عرضه پایین تر از انتظارات اپل بود و حالا به گزارش Nikkei، اپل خواهان لغو افزایش فراوری این گوشی شده و این کار، مهر تاییدی بر این موضوع است که کارشناسان و خود اپل برآورد خوش بینانه ای از فروش این گوشی داشته اند.

آمار فروش آیفون XR مطابق انتظارات اپل نبوده است

شرکت چینی فاکس کان که یکی از بزرگترین فراوری کنندگان محصولات الکترونیکی در دنیا است و درصد زیادی از گوشی های آیفون XR را فراوری می نماید، بنا به درخواست اپل 60 خط فراوری برای این گوشی آماده نموده بود که حالا فقط 45 خط فراوری در حال فعالیت هستند. شرکت دیگری که محصولات اپل را می سازد پگاترون (Pegatron) است که به گفته منابع مطلع برنامه های مربوط به افزایش فراوری این گوشی را معلق نموده است. در نهایت، شرکت Wistron که امیدوار بود به دلیل تقاضای زیاد از این گوشی همکاری خود را با اپل برای فراوری آیفون XR شروع کند، به دلیل فروش پایین تر از حد انتظار این گوشی، اپل به این شرکت اطلاع داده که برای فراوری آیفون XR به همکاری این شرکت نیازی ندارد.

روی هم رفته، با توجه به این خبر و خبرهای دیگر، کم کم معین می گردد که چرا اپل تصمیم گرفته آمار فروش آیفون ها را دیگر منتشر نکند. البته در پایان، این سود و درآمد است که اهمیت دارند و اپل همواره از این جهت رو به رشد بوده است. علاوه بر موارد ذکر شده، اپل احتمالا از این موضوع که آیفون XS مکس نسبت به مدل های XS و XR فروش بیشتری دارد بسیار خوشحال است و طبق گزارش های پراکنده، فروش پایین تر از حد انتظار آیفون XR باعث شده که اپل میزان فراوری گوشی های ارزان تر خود یعنی آیفون 8 و 8 پلاس را افزایش دهد.

منبع: Phone Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 81

به "آمار فروش آیفون XR مطابق انتظارات اپل نبوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فروش آیفون XR مطابق انتظارات اپل نبوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید