25 درصد از آیفون ها تا سال 2025 در هند فراوری خواهند شد (تور هند)

به گزارش تور استانبول، بر اساس یک تحلیل اجرا شده، با توجه به روندی که اپل در پیش گرفته است، تا سال 2025 حدود 25 درصد از آیفون های فروخته شده در بازارهای جهانی در کارخانه های هند فراوری خواهند شد. طی چند سال اخیر، اپل توجه ویژه ای به هند نشان داده تا در کنار چین، یک مرکز مهم برای ساخت محصولات خود در اختیار داشته باشد. با افزایش فراوری آیفون ها و دیگر محصولات در هند، اپل وابستگی کمتری به چین خواهد داشت.

25 درصد از آیفون ها تا سال 2025 در هند فراوری خواهند شد (تور هند)

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

در حال حاضر اپل برای فراوری محصولات مختلف به شدت به چین متکی است. در این میان باید به زیست بوم شکل گرفته در چین اشاره کنیم و به همین دلیل شبیه سازی این زیست بوم در یک کشور دیگر کار بسیار پیچیده ای محسوب می گردد. با این حال به علت همین اتکای بیش از حد، اپل به ناچار باید از قوانین مشخص شده از طرف دولت چین تبعیت کند. ضمناً باید به سناریو هایی مانند حمله چین به تایوان هم اشاره کنیم که در این صورت اپل با چالش های زیادی روبرو می گردد.

در ابتدا اپل برای فراوری نسل اول آیفون SE تصمیم گرفت از کارخانه های موجود در هند استفاده کند و مدل های فراوری شده هم صرفا در این کشور به فروش می رسیدند. اما از آن موقع، تعداد مدل های فراوریی در این کشور افزایش پیدا نموده و حالا حتی بخشی از مدل های سری آیفون 13 هم در هند فراوری می شوند.

در ابتدا قرار بود همزمان با فراوری انبوه آیفون 14 در چین، فراوری این گوشی ها در هند هم کلید بخورد که در این زمینه اپل با چالش هایی روبرو شده و به همین دلیل قرار است تا چند هفته دیگر فراوری انبوه این گوشی ها در هند شروع گردد. ولی در خصوص سری آیفون 15 قرار است فراوری این گوشی ها همزمان در چین و هند شروع گردد.

منبع: 9To5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 مهر 1401 بروزرسانی: 1 مهر 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2134

به "25 درصد از آیفون ها تا سال 2025 در هند فراوری خواهند شد (تور هند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 درصد از آیفون ها تا سال 2025 در هند فراوری خواهند شد (تور هند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید