یوونتوس 2 بازیکن تازه خرید و 2 بازیکنش را هم به تاتنهام داد

به گزارش تور استانبول، بانوی پیر به صورت رسمی با 2 بازیکن تازه قرارداد بست و انتقال دو بازیکن خود به تاتنهام را هم قطعی کرد.

یوونتوس 2 بازیکن تازه خرید و 2 بازیکنش را هم به تاتنهام داد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس به صورت رسمی با دنیس زکریا هافبک تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ قرارداد بست. این بازیکن سوئیسی 25 ساله با قراردادی 7 میلیون یورویی (3.5 میلیون یورو رقم پایه به علاوه 3.5 میلیون یورو پاداش) تا سال 2026 به بانوی پیر پیوست و سالانه 3 میلیون یورو حقوق می گیرد. او در یوونتوس پیراهن شماره 28 را به تن خواهد نمود. زکریا تا خاتمه فصل جاری با مونشن گلادباخ قرارداد داشت.

بازیکن دیگری که یوونتوس امروز به صورت رسمی با او قرارداد بست، فدریکو گاتی از تیم فروزینونه بود که یک مدافع 23 ساله است. رقم قرارداد این بازیکن ایتالیایی 10 میلیون یورو است و او تا خاتمه فصل به صورت قرضی در تیم فروزینونه باقی خواهد ماند. گاتی متولد تورین است و به این ترتیب در خاتمه فصل به زادگاهش برمی گردد. قرارداد او با یوونتوسی ها تا سال 2026 اعتبار دارد.

یوونتوسی ها اما امروز دو بازیکن شان را هم به تاتنهام منتقل کردند. بازیکن اول دژان کولوسفسکی بود. این بازیکن 21 ساله با قرارداد قرض 18 ماهه به تیم تحت راهنمایی آنتونیو کونته ملحق می گردد. یوونتوس بابت این جابجایی 3 میلیون یورو می گیرد. قرارداد کولوسفسکی با تاتنهام دارای بندی اختیاری است که در صورت محقق شدن یک سری شروط مورد توافق دو طرف اجباری می گردد و در آن صورت تاتنهام ملزم است 35 میلیون یوروی دیگر به یوونتوس بپردازد و خرید کولوسفسکی را قطعی کند.

بازیکن دومی که یووه به تاتنهام فرستاد، هافبک اروگوئه ای این تیم رودریگو بنتانکور 24 ساله است که برخلاف کولوسفسکی قراردادش قطعی است. یوونتوس او را در ازای 19 میلیون یورو به تاتنهام فروخته و این رقم را طی سه سال وصول خواهد نمود. به این رقم امکان اضافه شدن 6 میلیون یوروی دیگر به عنوان پاداش های مرتبط با عملکرد بازیکن هم وجود دارد. او که سال 2017 به یوونتوس پیوست، تا سال 2026 با تاتنهام قرارداد بسته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: istanbulnet65.ir شناسه مطلب: 2033

به "یوونتوس 2 بازیکن تازه خرید و 2 بازیکنش را هم به تاتنهام داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوونتوس 2 بازیکن تازه خرید و 2 بازیکنش را هم به تاتنهام داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید